- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

سند تحول بنیادین برون‌رفت از مشکلات آموزش و پرورش است

عسلویه نیوز: رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم گفت: سند تحول بنیادین برون رفت از چالش‌ها و مشکلات آموزش و پرورش است.

خبرگزاری فارس: سند تحول بنیادین برون‌رفت از مشکلات آموزش و پرورش است

به گزارش عسلویه نیوز، حسین اسکندری شامگاه یکشنبه در اجتماع بزرگ فرهنگیان جم اظهار داشت: معلمان مسئولیت انتقال فضائل اخلاقی به افراد جامعه را بر عهده دارند و باید با تمام تلاش این مسئولیت خطیر را به نحو مطلوب به انجام برسانند.

وی افزود: در دین مبین اسلام نیز به علم و معلم اهمیت زیادی داده شده و همواره معلم شایسته تجلیل است و نباید منحصر به روز و هفته‌ای خاص شود.

رئیس آموزش و پرورش جم خاطرنشان کرد: دولت نهم و دهم تدابیر شایسته‌ای برای افزایش شأن و منزلت معلمان اندیشیده و شاهد بهبود وضعیت این قشر شریف هستیم.

اسکندری با اشاره به اجرای سند تحول بنیادین تصریح کرد: سند تحول بنیادین برون رفت از چالش‌ها و مشکلات آموزش و پرورش است.

وی یادآور شد: اجرای صحیح و دقیق این طرح موجبات رشد و تعالی آموزش و پرورش خواهد شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جم با اشاره به اجرای نظام آموزشی جدید (۳-۳-۶) در سال تحصیلی آینده، به بررسی امکانات و تجهیزات موجود در مدارس شهرستان پرداخت و از تدابیر لازم برای اجرای این طرح خبر داد.

اسکندری با بیان اینکه ۵۰ کلاس درس از ۴۶۰ کلاس درس موجود هوشمندسازی شده، گفت: از همه اولیا و خیرین و مسئولین ادارات و نهادهای مستقر در شهرستان جم انتظار داریم آموزش و پرورش را در راستای به سرانجام رسیدن طرح هوشمندسازی مدارس یاری رسانند.

وی خاطرنشان کرد: در سال تولید ملی وظیفه فرهنگیان و معلمان و نظام آموزشی بسیار سنگین و حساس است و باید در این مسیر بیش از پیش اهتمام ورزیم.

در این نشست تعدادی از فرهنگیان و کارشناسان آموزش و پرورش به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و بر لزوم حل مشکلات تاکید کردند.