- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

جاده آبپخش به سعدآباد تعریض می‌شود

عسلویه نیوز: شهردار آبپخش گفت: جاده آبپخش به سعدآباد تعریض می‌شود.

خبرگزاری فارس: جاده آبپخش به سعدآباد تعریض می‌شود

به گزارش عسلویه نیوز، سید محمود موسوی شامگاه یکشنبه در نشست با مدیران و مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی بخش آبپخش اظهار داشت: شهرداری آبپخش اجرای پروژه‌های عمرانی به نحو مطلوب را در دستور کار خود قرار داده و در این راستا از تمام توان بهره برده‌ایم.

وی افزود: اجرای پروژه‌های عمرانی همواره مورد تاکید مردم و مسئولان و به خصوص شورای اسلامی شهر آبپخش بوده است و شهرداری همواره برای جلب رضایت مردم و مسئولان گام برمی‌دارد.

شهردار آبپخش ادامه داد: پروژه‌های راه‌سازی و خیابان‌سازی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری شهر آبپخش در یک‌سال اخیر است و توانسته‌ایم اقدامات بسیار خوبی در این راستا انجام دهیم.

موسوی تصریح کرد: تلاش کرده‌ایم در اجرای پروژه‌های خیابان‌سازی به تمام نیازها و اولویت‌های شهر توجه داشته باشیم و در نقاط مختلف شهر این پروژه‌ها را انجام دهیم.

این مسئول تصریح کرد: یکی از نیازهای اساسی شهر آبپخش توسعه و بهبود مسیر مواصلاتی آبپخش به شهر همجوار سعدآباد است و در محدوده شهری، شهرداری آبپخش این مسئله را در دستور کار قرار داده است.

شهردار آبپخش یادآور شد: تعریف و اجرای پروژه عمرانی خیابان و بلوار غدیر از اقدامات شهرداری آبپخش برای تحقق این هدف است که با تمام توان به آن جامه عمل پوشانده‌ایم.

موسوی با اشاره به میزان پیشرفت فیزیکی این طرح بیان داشت: با توجه به مدت‌زمان اجرای این طرح پیشرفت فیزیکی آن در حد مطلوب بوده و توانسته‌ایم به پیشرفتی ۵۰ درصدی در این زمینه دست یابیم.

وی عنوان کرد: با استفاده از نظرات کارشناسان عمرانی شهرداری و نظارت مستمر بر روند اجرای این پروژه عمرانی تلاش شده این پروژه با کیفیتی بسیار خوب و با استفاده از دانش راه‌سازی انجام شود.

این مسئول بیان کرد: در سمت سعدآباد مسیر وضعیتی مطلوب دارد و از مسئولان راه و شهرسازی استان می‌خواهیم با تعریض قسمت خارج از محدوده شهری زمینه‌ساز تسهیل در رفت و آمد بین دو شهر و کاهش تصادفات و حوادث ترافیکی شوند.

شهردار آبپخش گفت: از شورای اسلامی شهر آبپخش به خاطر همکاری و تلاش بسیار خوبشان برای رفع نیازهای شهرداری تشکر می‌کنیم.