- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

مشکل اراضی مسکونی شهروندان آبپخش حل نشده است

عسلویه نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: مشکل اراضی مسکونی شهروندان آبپخش حل نشده است.

خبرگزاری فارس: مشکل اراضی مسکونی شهروندان آبپخش حل نشده است

به گزارش عسلویه نیوز، مصطفی رضایی شامگاه یکشنبه در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی بخش آبپخش اظهار داشت: شورای اسلامی شهر آبپخش دغدغه‌های مردم را دغدغه‌ اصلی خود می‌داند و همواره برای رفع نیازهای مردم تلاش کرده است.

وی اضافه کرد: در این راستا همواره سعی کرده‌ایم با مردم شریف شهر آبپخش در ارتباط باشیم و نیازهای و دغدغه‌های مردم را از این طریق شناسایی کنیم.

رضایی با اشاره به اهمیت هم‌اندیشی شوراهای اسلامی با مردم بیان کرد: برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی شورای اسلامی شهر آبپخش و مردم از رویکردهای مهمی است که شورای اسلامی شهر آبپخش به آن توجه داشته و در سال گذشته همواره این مسئله را دنبال کرده‌ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطرنشان کرد: تلاش ما تداوم این نشست‌هاست و به لطف خدا در سال جاری شاهد برگزاری این نشست‌ها در مراحل مختلف خواهیم بود.

رضایی ادامه داد: مردم ارکان اصلی فعالیت مسئولان هستند و مسئولان در تمام لحظات باید رضایت مردم را اصل فعالیت‌های خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: حل مشکل زمین‌ها و اراضی مسکونی از مهم‌ترین مطالبات و خواسته‌های مردم آبپخش از مسئولین است و شورای اسلامی شهر آبپخش همواره پیگیری‌های متعددی برای حل این مشکلات داشته است.

این مسئول متذکر شد: مذاکرات متعددی با مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی برای حل این مشکل صورت گرفته ولی تاکنون نتایج مطلوب حاصل نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش بیان کرد: در سال گذشته با معاون راه و شهرسازی کشور جلسه داشته‌ایم و نتیجه مذاکرات دستور ایشان به راه و شهرسازی استان برای حل این مشکل بوده ولی تاکنون هیچ نتیجه‌ای از این پیگیری‌ها عاید نشده و مردم شریف شهر آبپخش همواره با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند.

رضایی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط مسکن و شهرسازی برای حل مشکل مردم آبپخش گفت: به عقیده مردم شهر آبپخش اقدامات صورت گرفته به منزله حل مشکل مردم نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش اذعان کرد: با وجود اینکه مسکن و شهرسازی زمین را با قیمت گزاف به مردم می‌فروشد ولی سندی که صادر می‌شود به نام دولت جمهوری اسلامی و مسکن و شهرسازی ثبت و صادر می‌شود.

رضایی در ادامه از تعریض جاده آبپخش به سعدآباد خبر داد و گفت: پیگیری و مذاکرات لازم برای تعریض این جاده مهم و پرترافیک انجام شده و انتظار داریم با همکاری مسئولان استان و شهرستان به زودی محقق شود.