- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

امیدواریم بعد از نتیجه گیری بازم هم بگویید سلطان: «خودتان دنیزلی را خواستید!»

سلطان قرمزها روز گذشته و پس از شکست چهار بر سه پرسپولیس برابر راه آهن جمله ای تاثیرگذار خطاب به هواداران گفت:«خودتان دنیزلی را خواستید.».

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، پرسپولیس سیاه ترین نتایج تاریخ خود را می گیرد و هر که از راه می رسد لگدی به پیکر نیمه جان آن می زند و ما مانده ایم از کجای این سیاهی شکوه کنیم.

از ایرادات فنی متعدد تیم بگوییم و بهانه ای به دست مگسانی گرد شیرینی بدهیم که منتظر کوچکترین فرصت اند تا ذکر مصیبت ورود چشم آبی ها به فوتبال ایران و غصب  جایگاه به حق(!) خود را سر دهند؟

 

از اسطوره هایی بگوییم که کمترین اسباب اسطورگی را هم نمی دانند یا از پیشکسوتانی که موفقیت تیم را تنها در گرو حضور خود در صندلی های باشگاه می دانند؟

از دروازه بانان شهر بگوییم که اگر دروازه را رها کنند خیال مردم شهر آسوده تر است یا از بازیکنانی که از فوتبال بازی کردن فقط نگاه کردن به اسکوربرد و سکوهای تماشاگران و عوض کردن کفش های رنگی و موهای ژل زده را یاد گرفته اند و هیچ اعتقادی به رزق حلال ندارند!

فقط به سلطان پرسپولیس می گوییم، امیدواریم روزی که زیاد هم دور نیست و پرسپولیس دوباره نتیجه گرفت بیایید و همین جمله را دوباره بگویید که «خودتان دنیزلی را خواستید، این هم نتیجه اش!» و باز به یاد دهه ۶۰ نیفتید!