- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

کاشت یک‌هزار اصله نهال در پالایشگاه چهارم پارس جنوبی

مدیر پالایشگاه چهارم پارس جنوبی از کاشت یک‌هزار اصله نهال در پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد.درخت [1]

به گزارش ” عسلویه نیوز” مسعود بهمن‌نیا صبح امروز در آیین نهال‌کاری در مجتمع گازی پارس جنوبی اظهار داشت: توجه به محیط زیست امری مهم است و به ویژه در محیط‌های عملیاتی و به ویژه در حوزه نفت و گاز این مسئله نمود بیشتری دارد.

وی افزود: باید برای سلامتی و تندرستی مردم اهمیت زیادی بدهیم و کاشت درخت و احیای جنگل‌ها گامی در این مسیر است.

مدیر پالایشگاه چهارم پارس جنوبی از کاشت یک‌هزار اصله نهال در پالایشگاه چهارم خبر داد و خاطرنشان کرد: یک‌هزار اصله نهال به همت کارکنان پالایشگاه چهارم شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی کاشته شد.

بهمن‌نیا تصریح کرد: کارکنان دوستدار محیط زیست پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی با شعار حمایت از محیط زیست و در راستای افزایش فضای سبز این پالایشگاه، در پروژه‌ کاشت ۱۰۰۰نهال درخت در ضلع شمالی پالایشگاه چهارم شرکت کردند.

وی اضافه کرد: این پروژه با همکاری پالایشگاه چهارم و با همکاری اداره مستغلات و واحدهای مهندسی، بهره‌برداری، خدمات رفاهی، حمل و نقل، حراست و ایمنی و محیط زیست پالایشگاه چهارم برگزار شد و تعداد یک‌هزار اصله نهال در راستای حفظ سرمایه‌های ملی که نشان از عزم و اراده فردی برای بهبود محیط زیست دارد کاشت شد.

این مسئول بیان کرد: امید است در آینده نزدیک و با تلاش همگانی محیطی سبز و پاک و به دور از هر گونه آلودگی را در پیش روی داشته باشیم.

بهمن‌نیا گفت: از تمام توان و ظرفیت موجود برای توسعه فضای سبز در این منطقه اهتمام می‌ورزیم.