- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

تزریق آب بهداشتی به شبکه آبرسانی عسلویه و بیدخون

مدیر آبفای عسلویه و نخل تقی از تزریق آب بهداشتی به شبکه آبرسانی شهرهای عسلویه و بیدخون خبر داد.آبفا [1]

به گزارش ” عسلویه نیوز” عباس سرخوش ظهر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: تأمین به موقع آب بهداشتی و رضایت‌مندی مردم در این منطقه از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان در شهرستان عسلویه است.

وی افزود: افزایش سطح کیفی پروژه‌های آبرسانی و بهبود کیفیت آب در دستورکار این مجموعه قرار دارد.

مدیر آبفای عسلویه و نخل تقی خاطرنشان کرد: پس از واگذاری امور آب عسلویه در بهمن‌ماه ۹۱ به شرکت آب و فاضلاب شهری استان فعالیت آبرسانی در این منطقه با کیفیت مطلوبی آغاز شده است.

سرخوش تصریح کرد: تزریق آب بهداشتی به شبکه آبرسانی شهرهای عسلویه و بیدخون که موجب دغدغه مشترکان و مسئولان این شهرها بود با فعالیت شبانه‌روزی انجام شد.

مدیر امور آبفای عسلویه و نخل تقی افزود: با راه‌اندازی دستگاه کلرزن مایعی به‌طور ۲۴ ساعته آب بهداشتی به شبکه توزیع وارد می‌شود که رضایتمندی مشترکان را در پی داشته است.

سرخوش ابراز داشت: در سفر سال ۹۰ مقام معظم رهبری به عسلویه طرح توسعه و نوسازی شبکه‌های آبرسانی کنگان، بنک، نخل تقی و عسلویه با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال مصوب شده است.

وی افزود: براساس مصوبه یاد شده بیش از ۵۰ کیلومتر از شبکه آبرسانی شهرهای یاد شده باید توسعه و نوسازی شود که برای اجرای این طرح ۲۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است.

سرخوش یادآور شد: از تمام امکانات و توانمندی موجود برای بهبود وضعیت آب آشامیدنی شهرستان عسلویه بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.