- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

خدمت به مردم باید سرلوحه کار مسئولین باشد

جانشین فرمانده سپاه شهرستان عسلویه گفت: تلاش برای خدمات‌رسانی به مردم باید سرلوحه کار مسئولان باشد و همه باید در این مسیر اهتمام ورزند.بسیج1 [1]

به گزارش” عسلویه نیوز” محمد اسلامی‌نژاد شامگاه پنج‌شنبه در جمع بسیجیان و فرهنگیان در سالن جلسات آموزش و پرورش عسلویه اظهار داشت: ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روز به روز شاهد موفقیت بیشتر این نظام هستیم.

وی افزود: تلاش برای خدمات‌رسانی به مردم باید سرلوحه کار مسئولان باشد و همه باید در این مسیر اهتمام ورزند.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان عسلویه به انتخابات خردادماه اشاره کرد و یادآور شد: انتخابات نماد حماسه سیاسی است و باید در برگزاری انتخاباتی باشکوه همت کنیم.

اسلامی‌نژاد تصریح کرد: بسیجیان همیشه در صحنه بوده و از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند و این را از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی به جهانیان ثابت کرده‌اند.

وی در ادامه به نقش حلقه‌های شجره طیبه صالحین در انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: دشمنان در حال حاضر از تمام جوانب به اعتقادات و اندیشه‌های اسلامی هجوم آورده‌‌اند و ما باید با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب و با در صحنه بودن جلوی این دسیسه‌ها را بگیریم.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان عسلویه افزود: امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری شده است و همه باید برای تحقق منویات مقام معظم رهبری اهتمام بورزیم.

اسلامی‌نژاد با اشاره به نقش بسیج در خلق حماسه سیاسی خاطرنشان کرد: بسیجیان همواره در ولایت‌مداری پیشتاز بوده و هستند و همواره برای تحقق آرمان‌های نظام و انقلاب پیشگام بوده‌اند.

وی افزود: البته بسیج و سپاه هیچ‌‌گاه در انتخابات دخالت نداشته و نمی‌کند و وظیفه آنها تبیین و روشنگری است.