- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

افزایش مدت اعتبار پروانه پزشکان در کنگان

سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان خواستار افزایش مدت اعتبار پروانه پزشکان در کنگان شد.

خبرگزاری فارس: افزایش مدت اعتبار پروانه پزشکان در کنگان

 

 

مسعود شاه‌قاسمی چهارشنبه‌ شب در نشست با مدیران و مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان اظهار داشت: ارائه خدمات گسترده‌ درمانی به مردم از اهداف بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان است.

سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان کنگان خاطر نشان کرد: حضور تیم فعال جراحی، داخلی، نورولوژی و سونوگرافی در کمتر از یک ساعت بر بالین بیماران نشان‌دهنده حضور فعال این متخصصان در راستای خدمات‌رسانی به بیماران است که شایسته تقدیر است.

شاه‌قاسمی بیان داشت: یکی از نیازهایی که در بهبود وضعیت بهداشتی شهرستان کنگان مؤثر است ایجاد جاذبه به منظور حضور پزشکان متخصص در شهرستان کنگان است که مسئولان اجرایی شهرستان کنگان باید برنامه‌ریزی‌های لازم در این راستا را مدنظر قرار دهند.

وی افزایش مدت اعتبار پروانه پزشکان را از خواسته‌های مهم پزشکان این شهرستان دانست و عنوان کرد: مدت اعتبار پروانه پزشکان از سه ماه به یک سال از خواسته‌های پزشکان است که بارها توسط ایشان مطرح شده و پیگیری‌های لازم در این راستا را انجام می‌دهیم و از مسئولان شهرستان نیز می‌خواهیم در این راستا ما را یاری کنند.

شاه‌قاسمی ادامه داد: ‌ارجاع درست بیمارانی که از بخش خصوصی به پزشکان متخصص معرفی می‌شوند از خواسته‌های به حق پزشکان متخصص این شهرستان است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان نیز با اشاره به مشکل کمبود پزشک متخصص در شهرستان کنگان اذعان داشت: بهبود روند خدمات‌رسانی به مردم و استفاده بهینه از این پزشکان متخصص از مسائل مهمی است که به منظور توسعه زیرساخت‌های بهداشتی شهرستان کنگان باید مورد توجه قرار گیرد.

زینب حسینی عنوان کرد: با توجه به مشکلات اقلیمی از قبیل نبود امکانات و گرمی هوا پزشکان متخصص کمی مایل به کار در این منطقه هستند.

وی گفت: با توجه به اینکه بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان به عنوان بیمارستان معین شرکت نفت معرفی شده امیدواریم با افزایش امکات و تسهیل در امور پزشکان متخصص بیشتری برای خدمت به این منطقه مراجعه کنند.

حسینی ادامه داد: از سازمان نظام پزشکی که با توجه به مشکلات فراوان خدمات بسیار خوبی به مردم ارائه کرده تقدیر و تشکر می‌کنیم.