- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

قلعه‌نویی: با تراکتور قرارداد سفید می‌بندم

با توجه به شناختی که در این مدت هم مردم از من و هم من از مردم پیدا کردم سطح توقعات کاملا برایم مشخص شده لذا به چیزی جز قهرمانی برای فصل آینده رضایت نخواهیم داد .


با توجه به تغییر در ساعت برگزاری دیدار دو تیم تراکتورسازی و ملوان بندرانزلی از ساعت ۱۷ به ۱۹:۲۰ روز جمعه حسن آذرنیا سرپرست این تیم با رایزنی با مدیریت مجموعه یادگار امام تبریز توانست مجوز دو جلسه تمرین را برای شاگردان امیر قلعه‌نویی فراهم کند. جلسه اول دیروز چهارشنبه از ساعت ۱۹:۲۰ الی ۲۱ برگزار شد که تقریبا از نیمه‌های تمرین نورافکن‌های ورزشگاه روشن شد تا شرایط مسابقه برای این تیم مهیا شود.

سیاوش اکبرپور به همراه امیرحسین صادقی به دلیل سه کارته بودن و فرزاد حاتمی به دلیل مصدومیت از جمله غایبان تمرین دیشب بودند که حاتمی در دقایق پایانی از فرودگاه خود را به محل تمرین رساند تا زیر نظر دکتر مولایی آخرین تست را از نظر آمادگی داده باشد. ظاهرا طبق گفته مولایی او می‌تواند دقایقی تیم را در مقابل ملوان همراهی کند.

در حاشیه تمرین دیشب امیر قلعه‌نویی در مورد محتوای برنامه ارائه شده به باشگاه برای فصل جدید گفت: با توجه به شناختی که در این مدت هم مردم از من و هم من از مردم پیدا کردم به نظرم سطح توقعات کاملا برایم مشخص شده لذا به چیزی جز قهرمانی برای فصل آینده رضایت نخواهیم داد و از طرفی هم از همان شروع بازی‌های لیگ، همه تیم‌ها یک حساب ویژه‌ای را برای ما باز خواهند کرد و رقابت سخت و فشرده‌ای را تجربه خواهیم کرد.

از سوی دیگر در آسیا هم باید حریفانی همچون الهلال عربستان و دیگر تیم‌های قدر را ملاک انتخاب و تصمیم‌گیری حضور در این رقابت‌ها بدانیم. به همه این‌ها جام حذفی را هم باید اضافه کنیم. بنابراین سه پیشنهاد اصلی من این بود که بازیکنان مورد نظر در تیم حفظ شوند، بازیکنانی که مد نظر خواهند بود جذب شوند و سومین شرط هم این بوده که مسئولین استانی از همین حالا چگونگی حمایت خود را از این برنامه رسما اعلام کنند تا انشاا… در ادامه دچار مشکلات نشویم و تیمی که در حد لیاقت این مردم هست روانه مسابقات کنیم.

قلعه‌نویی با اشاره به فراهم شدن یکسری امکانات از جمله چمن ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی برای فصل بعد در مورد میزان قرارداد خود هم گفت: در مقابل سوال مدیریت باشگاه در همین زمینه که چه عددی را پیشنهاد می‌کنم بنده گفتم من قرارداد سفید امضا می‌کنم و شما می‌توانید هر تصمیمی که هیات مدیره از نظر عددی گرفت در قرارداد من لحاظ کنید.