- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

دایی: اگر راه آهن این طور باشد، نمی‌مانم

سرمربی تیم فوتبال راه آهن پیش از آخرین دیدار تیمش در فصل یازدهم لیگ برتر گفت: دوست داریم فصل را با برد تمام کنیم.


علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر شاهین بوشهر گفت: این بازی آخرین دیدار ماست و با اینکه احتیاج به پیروزی در آن نداریم تمرین‌های خوبی را پشت سر گذاشتیم تا فصل را با پیروزی تمام کنیم. ما تمام تلاش خود را در این هفته انجام دادیم اما اطلاعات کافی از این که شاهین با چه سیستمی برابر ما بازی می‌کند یا کدام بازیکنانش را در اختیار دارد نداریم. همچنین سعی می‌کنیم که در این بازی از بازیکنانی استفاده کنیم که در طول فصل کمتر بازی کرده‌اند.

وی در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا پس از صحبت‌های هفته گذشته‌اش که درباره مطالبات بازیکنانش گفته بود، آیا بازیکنان تیمش پولی از باشگاه دریافت کرده‌اند یا خیر گفت: اصلا و ابدا از آن زمان تاکنون هیچ اتفاقی رخ نداده و هیچ پولی به آن‌ها داده نشده است. بازیکنان ما هنوز همان ۳۲ درصدی را که قبل از بازی با فولاد گرفته‌ بودند را گرفتند و امروز که فصل در حال اتمام است، به ۶۰ درصد نرسیده‌اند. متاسفانه ما امسال شرایط سختی را تجربه کردیم که باید به همین دلیل از بازیکنانم تشکر کنم. خیلی وقت‌ها می‌شد که بعضی بازیکنانم حتی پول توجیبی نداشتند اما برای تمرین‌ها حاضر می‌شدند. بازیکنان ما امسال کار بزرگی را انجام دادند و خدا را شکر می‌کنم که توانستیم در لیگ باقی بمانیم.

دایی ادامه داد: برخی خودشان را آماده کرده بودند که ما سقوط کنیم و آن‌ها جشن بگیرند ولی ما برنامه‌شان را به هم زدیم. همیشه گفتم که وقتی کار را درست انجام دهیم و حق و ناحق نکنیم، نتیجه هم می‌گیریم. امسال هم خدا به ما کمک کرد که در لیگ بمانیم. بارها گفته‌ام که در ابتدای فصل زمان کافی برای آماده‌سازی نداشتیم و نتوانستیم کاری کنیم. هر تیم حداقل به ۶ هفته زمان نیاز دارد که خود را آماده کند. ما در نیم فصل اول ۱۶ امتیاز گرفتیم ولی در نیم فصل دوم تا اینجا ۲۳ امتیاز کسب کرده‌ایم که امیدواریم با ۳ امتیاز بازی فردا جزو ۶ تیم بالای جدول در نیم فصل دوم باشیم.

دایی ادامه داد: از همه بازیکنان، کادر فنی و مسئولان باشگاه تشکر می‌کنم و این را می‌گویم که پس از پایان بازی‌ها بیش از پیش به دنبال احقاق حقوق بازیکنان و دریافت مطالبات‌شان خواهم رفت.

در ادامه خبرنگاری به دایی گفت که شادی‌هایش پس از به ثمر رسیدن گل‌های تیمش برابر پرسپولیس از هفته گذشته تا امروز بارها سوژه گزارش‌های مختلف شده است. دایی در واکنش به این صحبت گفت: همان هایی که به دنبال سقوط راه آهن بودند وقتی دیدند که نمی‌توانند از این طریق برای من چیزی درست کنند، شروع کردند به اینکه از این طریق به من ضربه بزنند. من خودم را یک پرسپولیسی می‌دانم اما نسبت به تیمی که در آن کار می‌کنم تعصب و غیرت دارم. شادی من به خاطر برد راه آهن بود نه شکست پرسپولیس و نباید این دو مسئله را با هم یکی دانست. من آدمی نیستم که فیلم بازی کنم و در همان حالی که گل می‌زنم با دست بر سر بکوبم. پرسپولیس تیم من است و من امسال ثابت کردم که اگر در ایران سه نفر موفقیت این تیم را بخواهند، من یکی از آن‌ها هستم.

دایی افزود: من در ابتدای فصل حاضر بودم که بدون حق و حقوق در پرسپولیس مربی‌گری کنم اما این افتخار را از من گرفتند و من هم‌اکنون راضی به رضای خدا هستم. مطمئن باشید اگر من خودم را گم نکنم، هیچ وقت کسی شاهد سقوط من نخواهد بود.

دایی در ادامه بیان کرد: فردا آخرین بازی ماست. دو، سه پیشنهاد دارم اما آن‌ها را گذاشتم تا بعد از این بازی بررسی کنم. اگر شرایط راه آهن این طور باشد، نمی‌مانم اما اگر به وعده‌هایی تاکنون داده‌اند و عمل نکرده‌اند، عمل کنند، دوست دارم در تیمی که فکر می‌کنم تازه ساخته شده کار کنم. فکر می‌کنم راه آهن تازه امسال جواب بدهد. نقاط ضعفی در تیم وجود داشت که با تمرینات آن‌ها را برطرف کردیم و با جذب بازیکنان خوب می‌توانیم نقاط ضعف‌مان را به صفر برسانیم. تیم ما روندی صعودی داشته است. در نیم فصل دوم از نظر نتیجه‌گیری با ۲۳ امتیاز تیم هفتم هستیم. در شرایطی هستیم که سه تیم بالای جدول ۲۴ امتیاز گرفته‌اند و اگر فردا هم پیروز شویم می‌توانیم چند رده بالاتر بیاییم. این مسائل نشان دهنده تلاش کادر فنی و بازیکنان است که دست تک تک آن‌ها و سایر کسانی که به ما کمک کردند را می‌بوسم.

وی ادامه داد: متاسفانه مشکلات مالی باشگاه خیلی زیاد است و گاهی مالکان باشگاه ما را تنها گذاشتند. مگر می‌شود فصل تمام بشود و اعضای تیم ما فقط ۳۳ درصد از قراردادشان را گرفته باشند. تاکنون چنین چیزی را ندیده‌ام و بعضی مسائل را تازه در فوتبال ایران تجربه می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا علت پرداخت نشدن قرارداد بازیکنان پشیمانی مالکان باشگاه از تیم‌داری در فوتبال است یا خیر گفت: باید این مسئله را از خودشان بپرسید. اگر به آن‌ها دست پیدا کردید به ما هم بگویید تا بتوانیم به آن‌ها دسترسی پیدا کنیم و دنبال مطالبات‌مان باشیم.

سرمربی راه آهن درباره شایعه انتقال این تیم به مشهد نیز گفت: بحث انتقال راه آهن به مشهد در اوایل فصل بود اما من تنها به این شرط که تیم در تهران بماند به راه آهن آمدم و مالکان باشگاه نیز به تصمیم من احترام گذاشتند اما از این به بعد را نمی‌دانم که چه اتفاقی می‌افتد. من به وظیفه‌ای که داشتم عمل کردم و از این به بعد به عهده مالکان باشگاه است.