- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری دشتستان انتخاب شدند

در نشست مسئولان هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری دشتستان انتخاب شدند.

به گزارش”عسلویه نیوز” طی مراسمی با حضور مسئولان شهرستان دشتستان، اعضای اصلی و علی‌البدل معتمد هیئت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان دشتستان انتخاب شدند.

رئیس دادگستری دشتستان در این نشست اظهار داشت: انتخابات نماد حماسه سیاسی است و همه مردم و مسئولان باید در خلق حماسه سیاسی اهتمام ورزند.

عبدالکریم رستگار افزود: امروز نظام اسلامی در دنیا به عنوان یک کشور بزرگ و مقتدر شناخته می‌شود و حضور باشکوه مردم در انتخابات بر اقتدار کشور خواهد افزود.

وی اضافه کرد: در نظام اسلامی به طور میانگین هر سال انتخابات برگزار شده و این نشان دهنده دموکراسی واقعی در کشور است و باید با حضور باشکوه در این انتخابات دشمنان را مایوس کنیم.

مسئول هیئت نظارت شهرستان دشتستان نیز بیان کرد: هیات نظارت تلاش دارد معتمدینی که از سوی فرمانداری به هیات نظارت معرفی شده‌اند از میان افرادی توانمند و انسان‌هایی امین باشند.

یدالله بهادر افزود: همه مسئولان باید در برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم تلاش و همت کنیم و به فضل خدا بار دیگر حماسه‌ای عظیم را شاهد خواهیم بود.

در این نشست پس از رای‌گیری از میان ۳۰ نفر از معتمدین ۹ نفر به عنوان اعضای اصلی و پنج نفر نیز به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان دشتستان انتخاب شدند.

در این مراسم غلامحسین گرگین، کرم باقری، باقر رحیمی، محمد رضا جابری، ایرج قنبری، غلامرضا نگهبان، اسماعیل مهتدی، عبدالرسول صحراکار، سهراب گرگین به عنوان اعضای اصلی هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان دشتستان انتخاب شدند.

همچنین علیرضا خرمی، فرماندار شهرستان به عنوان رئیس هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه عبدالکریم رستگار رئیس دادگستری، حیدر مبرا دادستان دشتستان و مرتضی ایزدی رئیس ثبت احوال شهرستان به عنوان اعضای ثابت و اداری این هیئت انتخاب شدند.