- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

حقیقی: برای بازی با تراکتور بی‌انگیزه بودیم

 هافبک پرسپولیس می‌گوید بازیکنان این تیم انگیزه‌ای برای بازی برابر تراکتورسازی نداشتند.حقیقی [1]
 

رضا حقیقی درباره شکست پرسپولیس برابر تراکتورسازی در آخرین بازی فصل اظهار کرد: وقتی همه بازیکنان را در اختیار نداشته باشید و همان بازیکنانی که هستند هم آمادگی ۱۰۰ درصد را نداشته باشند، این نتیجه چندان بعید نیست. من به شخصه بعد از بازی با سپاهان بیشتر از ۵ ساعت نتوانستم بخوابم و آنقدر حالم بد بود که برای بازی با تراکتورسازی هم انگیزه‌ای نداشتم.

به گزارش ایسنا،وی ادامه داد: سایر بازیکنان هم همین شرایط را داشتند. باخت به سپاهان واقعا همه ما را ناراحت کرد. با این حال خدا را شکر می‌کنم که همه بازیکنان سالم ماندند و می‌توانند از آغاز فصل بعد به میدان بروند.

هافبک پرسپولیس درباره آینده نیمکت این تیم هم گفت: فکر می‌کنم هرچقدر زودتر سرمربی را انتخاب کنند بهتر است. به نظر من گل‌محمدی خیلی خوب نتیجه گرفته است. او در نیم فصل دوم تیمی که کاملا بحرانی بود را در دست گرفت. رساندن این تیم به فینال جام حذفی آن هم با دو بازی ۱۲۰ دقیقه‌ای در خانه حریفان کار آسانی نبود اما در هر صورت این مدیریت باشگاه است که تصمیم نهایی را می‌گیرد و ما هم بازیکن و تابع باشگاه هستیم.

وی درباره اینکه پرسپولیس در هفته پایانی رتبه ششمی را هم از دست داد، گفت: برای ما ششمی با هفتمی هیچ فرقی نمی‌کرد. اگر پنجم هم می‌شدیم چندان برای ما سودی نداشت. پرسپولیس باید قهرمان شود. اما در این فصل با نتایج نیم فصل اول قهرمانی را از دست دادیم. در فینال جام حذفی هم بدشانسی آوردیم و دو گل بد خوردیم که باعث شد قهرمانی را از دست بدهیم.

حقیقی با بیان اینکه هجمه‌های غیر منصفانه‌ای پس از هدر دادن پنالتی مقابل سپاهان به او وارد شد گفت: من از طرفداران پرسپولیس تشکر می‌کنم که همیشه در این فصل یار و یاور ما بودند اما فکر می‌کنم بعد از اینکه من پنالتی را از دست دادم انتقادهای غیر منصفانه‌ای به من شد. به شخصه فکر می‌کنم خودم در نیم فصلی که در پرسپولیس بودم عملکرد خوبی داشتم و شاید به خاطر یک پنالتی درست نباشد که همه عملکرد یک بازیکن را زیر سوال برد. البته خیلی از هواداران پرسپولیس هم بعد از آن روز به من زنگ زدند یا وقتی من را در خیابان دیدند گفتند اشکالی ندارد و هر بازیکنی ممکن است پنالتی را از دست دهد. حتی میشل پلاتینی هم با آن بزرگی‌اش پنالتی خراب کرده و به هر حال این اتفاقی است که افتاد.

حقیقی با اشاره به اینکه مصدومیتش به طور کامل برطرف شده گفت: امیدوارم در فهرست جدید تیم ملی حضور داشته باشم. اگر بودم که با تمام توانم برای تیم ملی تلاش می‌کنم و اگر نبودم هم برای بازیکنان دعا می‌کنم تا بتوانند مردم را خوشحال کنند.