- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

اگر صاحبان قدرت خداپرست شوند بمب‌اتم انبار نمی‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس‌جمهور کشورمان گفت: اگر صاحبان قدرت و ثروت جهان خداپرست باشند انبارهای خود را هرگز از بمب اتم و تسلیحات کشتار جمعی پر نخواهند کرد.

خبرگزاری فارس: اگر صاحبان قدرت خداپرست شوند بمب‌اتم انبار نمی‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد محمود احمدی‌نژاد دقایقی پیش در جمع مردم شهرستان رشتخوار با بیان این مطلب اظهار داشت: امروز شاهدیم که حاکمان در مرکز قدرت جهان به جای پرسش خدای یگانه قدرت و ثروت را می‌پرستند و دچار خودپرستی شده‌اند.

وی افزود: اگر آنها امروز خداپرست شوند هرگز انبارهای خود را از تسلیحات کشتار جمعی و بمب اتم پر نخواهند کرد.

احمدی‌نژاد ادامه داد: این به این دلیل است که این مستکبرین به جای پرستش خدای متعال شیطان و هوای نفس را می‌پرستند.

وی با بیان اینکه نصیحت می‌کنم مستکبرین عالم خداوند پرست شوند تأکید کرد: امروز همه تلخ‌کامی‌های بشر ناشی از قبول نکردن این حقیقت عبودیت است.

رئیس‌جمهور در ادامه با بیان اینکه باید همگی برای آبادانی و ساختن ایران همت کنیم تأکید کرد: دشمنان و بدخواهان می‌دانند اگر ملت ایران فرصت یابد ایران را به گونه‌ای خواهد ساخت که دیگر توطئه‌ها و دل‌فریبی‌های دشمنان و استعمار‌گران در ملت ایران فایده‌ای ندارد.

وی خاطر نشان کرد: استعمار‌گران می‌دانند که ملت ایران می‌توانند کشور خود را به سرعت ساخته و به جایگاه شایسته‌ای برسانند و از این دائم در مسیر آبادانی ایران مانع ایجاد می‌کنند. اما بر همه ما تکلیف است که آستین همت را بالا زده و به سرعت ایران را بسازیم.