- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

اجرای ۳۳ میلیارد تومان پروژه عمران شهری و روستایی در شبانکاره

عسلویه نیوز: بخشدار شبانکاره از اجرای ۳۳ میلیارد تومان پروژه عمران شهری و روستایی در شبانکاره خبر داد.

خبرگزاری فارس: اجرای 33 میلیارد تومان پروژه عمران شهری و روستایی در شبانکاره

به گزارش عسلویه نیوز، مختار چترسنجی پیش از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های عمران روستایی در شبانکاره اظهار داشت: دولت نهم و دهم در بازسازی و بهسازی روستاها اهتمام جدی داشته و شاهد رضایت خاطر روستاییان هستیم.

وی افزود: آبرسانی و برق‌رسانی و ساخت جاده‌های بین روستاها در این بخش با اهتمام مسئولان با کیفیت مطلوبی انجام شده و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

بخشدار شبانکاره از اجرای ۳۳ میلیارد تومان پروژه عمران شهری و روستایی در شبانکاره خبر داد و خاطر نشان کرد: برای عمران شهرها و روستاهای بخش شبانکاره اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده که امیدوار هستیم به شکل مطلوبی هزینه شود.

چترسنجی از اجرای ۱۱ طرح هادی روستایی در شبانکاره خبر داد و یادآور شد: هم‌اکنون ۱۱ طرح هادی روستایی در روستاهای گلدشت، بویری، چاه دول، لایپه، ذکریایی، چهل زرعی عرب و عجم، محمد جمالی، سراج آباد، دهداران علیا و خیارزار در دست اجراست.

وی از احداث سالن ورزشی دانش‌آموزی در بخش شبانکاره خبر داد و افزود: برای ترویج فرهنگ ورزش در بین دانش‌آموزان روستایی تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شده است.

بخشدار شبانکاره بیان کرد: احداث مجتمع فرهنگی و هنری و احداث کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان نیز از پروژه‌های مهم در دست احداث در شهر شبانکاره است.

چترسنجی گفت: باید دست به دست هم دهیم و از تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و پیشرفت منطقه اهتمام ورزیم.