- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

سیدصالحی: لایق باشم دوباره دعوت می‌شوم

 مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: برای حضور در تیم ملی لحظه‌شماری می‌کردم اما متاسفانه برایم مشکلاتی ایجاد شد.سیدصالحی [1]
 
سیدمهدی سیدصالحی در مورد انصراف خود از حضور در تیم ملی گفت: از کی‌روش تشکر می‌کنم که من کمترین را قابل دانست و به تیم ملی دعوت کرد. کی‌روش یکی از بهترین مربیان جهان است واینکه توانستم نظر مثبت او را جلب کنم خوشحالم. در فصل اخیر شرایطی رقم خورد که لحظه‌شماری می‌کردم به تیم ملی دعوت شوم. اما از شانس بد من این موضوع تداخل پیدا کرد با برخی موضوعاتی که ایجاد شد.

به گزارش فارس ، وی افزود:‌ روز گذشته با نمازی صحبت کردم و از او خواستم برادری کند و این موضوع را به اطلاع کی‌روش برساند. او نیز با لطف خود دلایل من را قبول کرد و صلاح دانست اکنون در این اردو حاضر نشوم. دست کی‌روش که برایم پدری کرد می‌بوسم. انشاءالله اگر لیاقت داشته باشم امیدوارم بتوانم در دوره‌های بعدی در اختیار تیم ملی باشم.

سیدصالحی در مورد اینکه آیا ممکن است مشکلش به زودی حل شود و بتواند در ادامه اردو به تیم ملی اضافه شود،‌عنوان کرد: تمام تلاشم را می‌کنم تا هر چه زودتر مشکلاتم برطرف شود. نمی‌دانم در صورت این مسئله آیا کادر فنی می‌پذیرد به اردو اضافه شوم یا نه. اکنون که شرایط حضورم در اردو فراهم نشده است تمام آرزو و دعایم موفقیت تیم ملی است. باور کنید از دیروز به دلیل فکر کردن به این موضوع دو ساعت هم نتوانستم بخوابم.

وی در مورد اینکه آیا کی‌روش از انصرافش ناراحت نشده، گفت: خودم به صورت مستقیم با او صحبت نکردم اما تلاش می‌کنم در اولین فرصت اگر توانستم با او به صورت مستقیم صحبت کنم و حرف‌هایم را به او بگویم. همین که حرف مرا کی‌روش قبول کرد برایم ارزش دارد.

مهاجم تراکتورسازی در پایان خاطرنشان کرد: باید ببینیم در ادامه قسمت چه جوری رقم می‌خورد. به رضای خدا راضی‌ام برای رسیدن به تیم ملی لحظه‌شماری می‌کردم اما این مشکلات برایم به وجود آمد. به قول قدیمی‌ها آنچه خدا داده و نداده‌اش را باید شکر کرد. امیدوارم تیم ملی در ادامه راه خود به موفقیت برسد.