- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

مدیرعامل‌تراکتور:سیاست ما حفظ‌ بازیکنان‌است

 مدیرعامل تراکتورسازی می‌گوید حفظ بازیکنان این فصل سیاست اصلی باشگاه است. به گفته او تیم پرطرفدار تبریزی قصد دارد در رشته‌های دیگر نیز فعالیت جدی داشته باشد.تراکتور [1]

  زینی‌زاده مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی تبریز درباره انتخاب خود به عنوان مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی بیان کرد: پس از جلسه ا مروز که ساعت‌های طولانی ادامه یافت من به عنوان مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی انتخاب شدم. بر اساس سند راهبردی باشگاه که در آن اهداف باشگاه تعریف شده است در اولویت اول ساماندهی تیم فوتبال بزرگسالان است که ان‌شاءالله مربی انتخاب و قرارداد بازیکنان تمدید و نفرات جدید اضافه خواهند شد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: دیگر برنامه‌های ما نیز از جمله اقتصادی و بازرگانی و گستر ش آکادمی است و این موضوع‌ها برای رسیدن به خودکفایی مالی است.

مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی درباره کسب مدال طلای سجاد هاشمی دونده باشگاه تراکتورسازی که با پیراهن باشگاه در مسابقه‌های جایزه بزرگ تایلند شرکت کرده بود و توانست در دوی ۴۰۰ متر مدال طلای آسیا را کسب کند اظهار کرد: کسب طلای آقای هاشمی را به ملت ایران و هواداران تیم تراکتورسازی تبریک می‌گویم. قرار بود ما نیز به استقبال وی در فرودگاه برویم ولی متاسفانه به دلیل طولانی شدن جلسه هیات مدیره نتوانستیم به استقبال برویم.

زینی‌زاده درباره اینکه آیا رشته‌های دیگر ورزشی نیز به این باشگاه اضافه خواهند شد یا خیر اظهار داشت: قطعا برابر اهداف باشگاه هر سال رشته جدیدی به مجموعه افزوده خواهد شد و در سال جاری نیز رشته‌های آبی همچون شنا و شیرجه را با توجه به امکاناتی که داریم راه‌اندازی خواهیم کرد.

وی درباره اینکه آیا سرمربی آینده تراکتورسازان بومی خواهد بود یا خیر گفت: نظر ما در اولویت اول مربی بومی ایرانی است که در هیات مدیره نیز تصویب شده است از مربی و کادر فنی ایرانی استفاده شود.

وی درباره گزینه‌های سرمربی‌گری تراکتورسازان بیان کرد: گزینه‌ها مشخص شده‌اند که از میان مربیانی انتخاب خواهند شد که در لیگ عملکرد قابل قبولی داشته‌اند که از جمله می‌توان به آقایان فرکی، ابراهیم‌زاده،‌جلالی، مایلی کهن اشاره کرد. گزینه‌های دیگری نیز در لیست ما وجود دارند.

مدیرعامل تراکتورسازان درباره اینکه چند درصد از بازیکنان تراکتورسازی در سال آینده حفظ خواهند شد اظهار داشت: تلاش‌مان این است که بازیکنان فعلی را حفظ کنیم مگر اینکه نتوانیم به توافق دست یابیم. تمام تلاش‌مان را نیز به کار خواهیم گرفت که از حداکثر سهمیه جذب بازیکنان لیگ برتر نیز استفاده کنیم.

زینی‌زاده درباره هدف‌گذاری این تیم برای فصل پیش رو افزود: برابر اهداف‌مان پیش خواهیم رفت و هدف‌گذاری اکثر تیم‌ها قهرمانی است ولی در روند مسابقه‌ها مشخص خواهدشد که چه تیمی می‌تواند به قهرمانی دست یابد. همه در باشگاه تراکتورسازی در کنار مسئولان استان دست به دست هم خواهیم داد تا ان‌شاءالله با حمایت هواداران به بهترین نتایج دست یابیم.