- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

رویانیان: پرسپولیس چوب سال‌های قبل را خورد

سرخپوشان پایتخت فصل سخت و البته تلخی را پشت سر گذاشتند. قرار گرفتن در رده دوازدهم جدول و رقم خوردن بدترین نتیجه این تیم در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر هواداران این تیم را بیش از همیشه سرخورده کرد.


محمد رویانیان در همین رابطه اظهار کرد: پرسپولیس از ابتدای فصل ضربات زیادی خورد و تیم در شرایط بسیار بدی بسته شد. از طرفی در نیم فصل دوم و به دلیل این که بازیکنانی که به تیم ما آمدند به دور از هر گونه دلالی و واسطه جذب شدند، هجمه‌هایی علیه پرسپولیس صورت گرفت و وضعیت به گونه‌ای شد که تیمی که از نظر مالی و امکانات هیچ کمبودی نداشت، دچار روندی نزولی شد و به ناگهان نتایج ضعیفی گرفت.

وی افزود: من این مسایل را به صورت ریشه‌ای بررسی کرده‌ام و ۱۲ دلیل را برای مشکلات پرسپولیس پیدا کردم که به زودی آن‌ها را اعلام خواهم کرد. خیلی‌ها به دنبال این بودند که پرسپولیس سقوط کند، اما خدا جلوی این سقوط را گرفت.

رویانیان با اشاره به این که از سال‌های پیش ساختار غلطی در باشگاه پرسپولیس شکل گرفته، گفت: در سال‌های گذشته مشکلات پرسپولیس روی هم تلنبار شده و طوری شده که باشگاه در این فصل ساختار مناسبی نداشت. پرسپولیس امسال چوب سال‌های قبل را می‌خورد و حالا زخم کهنه این باشگاه باز شده است. با این حال من این را فرصتی برای خودم می‌دانم که پرسپولیس را به جایگاه واقعی‌اش برسانم و همه تلاش ما این است که با یک برنامه ریزی درست، یک پرسپولیس واقعی و یک باشگاه قدرتمند را به معنای واقعی بسازیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین درباره برنامه‌هایی که در سفر به چین پیگیری کرد، گفت: زمانی که ماموریت دولتی من در حوزه حمل و نقل در این کشور تمام شد از فرصت استفاده کردم و به دالیان رفتم و در آنجا با وینگادا دیدار کردم.

وی ادامه داد: مذاکرات مثبتی با وینگادا داشتم و قرار شد که وینگادا به فیفا اعلام کند که دیگر شکایتی از باشگاه پرسپولیس ندارد و بقیه ماجرا را با خود ما پیگیری خواهد کرد.

رویانیان افزود: همچنین با نایب رییس فدراسیون فوتبال چین دیدار کردم که قرار شد تیم زیر ۱۹ سال پرسپولیس در یک تورنمنت جهانی در چین شرکت کند. ضمن این که با او درباره توسعه تجارت در فوتبال بحث کردیم. پس از آن با یکی از شرکت‌های بزرگ سازنده ورزشگاه در دنیا مذاکره کردیم. پیشنهادی به آنها دادیم و قرار شد به این پیشنهاد پاسخ بدهند.

محمد رویانیان درباره خبر پیشنهاد یک میلیون دلاری پرسپولیس به یک بازیکن الجزایری گفت: ما به دنبال بازیکنان خارجی خوب هستیم و مطمئنا بازیکن خارجی خوب قیمتش هم زیاد است. فعلا بیش از ۲۰ بازیکن خارجی انتخاب شده‌اند و ما در حال بررسی شرایط آن‌ها هستیم که “حاج عیسی” هم یکی از آن‌ها است. باشگاه رزومه او را بررسی کرده، اما هنوز به طور رسمی پیشنهادی به او نداده است. باشگاه کار خود را برای جذب بازیکن در فصل جدید از امروز آغاز می‌کند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در ادامه در رابطه با حکم کمیته انضباطی فدراسیون در خصوص تیم فوتسال پرسپولیس، اظهار کرد: من نمی‌توانم در مسائل حقوقی کمیته انضباطی نظر دهم. مسئولیت این حکم هم با خودشان است و به من ربطی ندارد.

وی افزود: اینکه فوتسال ما مشکل داشت را خودمان اعلام کردیم و قبل از اینکه کمیته انضباطی بگوید، خودم صراحتا باور، اعتقاد و یافته هایم را گفتم. الآن هم که کمیته انضباطی اعلام کرده تبانی نشده، من به حرفم پایبندم و روی صورت گرفتن تبانی تاکید دارم. اما حالا آقایان به چه شکل حکم می دهند، هیچ تغییری در نظرم ایجاد نمی کند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: من صحبت هایی را با حسن زاده انجام دادم و چیزهایی را با او در میان گذاشتم. وی نیز درخواست کرد تا مدارکم را به آن ها بدهم اما من این کار را به مصلحت ندیدم و هیچ گاه هم نگفتم که با کمیته انضباطی همکاری می کنم.

محمد رویانیان در ادامه از واگذاری امتیاز تیم فوتسال پرسپولیس خبر داد و گفت: برای فوتسال پرسپولیس چند مشتری هست که به باشگاه تقاضا داده‌اند. ما این موارد را در باشگاه بررسی می‌‌کنیم و هدفمان هم واگذاری امتیاز این تیم است. همچنین یکی از شرایطمان در واگذاری فوتسال این است که این تیم با همان نام پرسپولیس فعالیت کند. همچنین چند شرط دیگر هم داریم که در حال بررسی شرایط متقاضیان هستیم.