- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

محمودی: بزرگترین حماسه سیاسی در روز انتخابات توسط مردم رقم خواهدخورد

“عسلویه نیوز” اولین جلسه شورای اداری شهرستان عسلویه با حضور فرماندار، امام جمعه و همه مسئولین در محل سالن اجتماعات شهرداری نخل تقی برگزار شد.شورای اداری [1]

 

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” در این جلسه مجید محمودی فرماندار شهرستان عسلویه ضمن خوش آمدگویی به حاضرین به حساسیت انتخابات پیش رو در خردادماه سالجاری اشاره و اظهار داشت: تمام کارهای انتخاباتی با عزمی راسخ و بدون هیچ وقفه ای توسط مسئولین در حال پیش رفتن است و این مسئله گواه این مدعاست که در روز انتخابات مردم خود را آماده خلق بزرگترین حماسه سیاسی در سالی که بنام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مزین شده است را رقم بزنند.

وی افزود: قطعاً برنده این رویداد بزرگ تاریخی خلق کنندگان این حماسه سیاسی خواهند بود و آن هم جز خود مردم که با حضور در پای صندوق های رای به دشمنان ثابت خواهند کردهمچنان لبیک گویان ولایت فقیه هستند کسی دیگر نخواهد بود.

فرماندار عسلویه اظهار داشت: در کنار خلق حماسه سیاسی بایستی حماسه اقتصادی را نیز مد نظر داشته باشیم و با تلاش های جهادگونه همه مسئولین و کمک خود مردم از این مرحله نیز با سربلندی خارج شویم.

مجید محمودی در ادامه به لزوم استقرار ادارات در شهرستان عسلویه تاکید و خاطرنشان کرد: مسئولین می بایست از جانب مدیران استانی جهت ارتقاء جایگاه سازمانی خود از حالت نمایندگی به اداره مستقل شهرستان بصورت مجدانه پیگیری های لازم را انجام دهند ضمن اینکه فرمانداری عسلویه در راستای استقرار اداراتی که در شهرستان وجود ندارند مکاتبات و پیگیری لازم را انجام داده است.

وی افزود: استقرار ادارات یکی از مهمترین مطالبات به حق مردم شهرستان عسلویه که بایستی هرچه سریعتر این مطالبات ادا شود.

فرماندار عسلویه با تاکید بر اینکه مسئولیندر روزهای پنج شنبه بایستی در محل خدمت خود حاضر باشند بیان داشت: مسئولین وظیفه پاسخگویی در روزهای پنج شنبه به مردم را دارند و باید در جهت تسهیل امور مردم از هیچ کوششی دریغ ننمایند.

شورای اداری 2 [2]

در ابتدای این جلسه حجهالاسلام والمسلمین هاشمی نژاد امام جمعه شهرستان عسلویه با بیان این مطلب که جلب رضایت مردم از اهم واجبات است اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت پذیری طعمه نیست بلکه نعمت خدادادی است و مسئولین بایستی در جهت رفع مشکلات مردم تلاش بیشتری از خود نشان دهند تا باعث جلب رضایت مردم شود.

هاشمی نژاد به مسئله انتخابات اشاره وتصریح کرد: انتخابات در کشور ما باید مسابقه ای در جهت خدمت به مردم باشد نه در جهت کسب قدرت که اگر انتخابات میدانی در جهت کسب قدرت شکل بگیرد بزرگترین آفت برای یک جامعه محسوب می شود و در واقع با این کار نابودی یک جامعه را میتوان نظاره کرد.

وی افزود: البته مردم شریف جمهوری اسلامی بارها با تبعیت از مقام معظم رهبری و پیروی از ولایت فقیه کام دشمنان را تلخ نموده اند و در روز انتخابات نیز شاهد خلق
حماسه ای سیاسی و کوبیده شدن مشت این ملت بر دهان هرزه گویان این نظام خواهیم بود.