- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

اهدای ۲۵۰۰ متر مربع زمین برای احداث مدرسه در جم

عسلویه نیوز: رئیس اداره آموزش و پرورش جم از اهدای دو هزار و ۵۰۰ متر مربع زمین برای احداث مدرسه توسط یکی از خیرین جم خبر داد.

خبرگزاری فارس: اهدای 2500 متر مربع زمین برای احداث مدرسه در جم

به گزارش عسلویه نیوز، حسین اسکندری در نشست مسئولان جم اظهار داشت: آموزش و پرورش از مهم‌ترین نهادها در سطح جامعه است و تقریبا تمام خانواده‌ها به نوعی با آموزش و پرورش در ارتباط هستند.

وی افزود: افزایش فضاهای آموزشی و بهبود شرایط تحصیلی دانش‌آموزان از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان است و برای کیفیت‌بخشی به سطح تحصیلی دانش‌آموزان از همه امکانات استفاده می‌کنیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش جم با اشاره به نقش مهم خیران در مدرسه‌سازی خاطرنشان کرد: خیران مدرسه‌ساز طی چند سال گذشته اهتمام ویژه‌ای در احداث مدرسه و کلاس‌های درس داشته‌اند و با وجود خیران کمبود فضاهای آموزشی برطرف می‌شود.

اسکندری از اهدای دو هزار و ۵۰۰ متر مربع زمین برای احداث مدرسه در جم خبر داد و تصریح کرد: در چهارهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان بوشهر که در منطقه ویژه انرژی پارس (عسلویه ) برگزار شد، خیرین شهرستان جم با حضور خود برگ زرین دیگری از دفتر پر افتخار این کار خداپسندانه را گشودند.

وی یادآور شد: در این آیین حسین صداقت از خیرین پرآوازه شهرستان جم، دو هزار و ۵۰۰ متر مربع زمین به ارزش تقریبی دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال واقع در روستای بهرحاج نوشاد برای ساخت مدرسه به آموزش و پرورش اهدا کرد.

این مسئول گفت: این خانواده سابقه تاسیس نخستین مدارس شهرستان جم را نیز در کارنامه درخشان خود دارد.

اسکندری بیان کرد: اجرای سند تحول بنیادین نقش مهم و ارزنده‌ای در تقویت آموزش و پرورش دارد و در شهرستان جم شاهد تلاش ویژه‌ای توسط همکاران برای تحقق این مهم هستیم.