- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

قهرمانی منچستر سیتی پس از ۳۶ سال

قطار رقابت های لیگ برتر انگلیس پس از طی مسیر سخت و طولانی سرانجام به پایان خط رسید و پرونده آن با قهرمانی منچسترسیتی بسته شد.


 هفته پایانی این رقابت های امشب با انجام ده دیدار به پایان رسید که در مهمترین آنها منچستر سیتی صدرنشین موفق شد در یک بازی نفس گیر در حالیکه تا دقایق پایانی با نتیجه دو بر یک از حریف خود عقب بود در نهایت بازی را با نتیجه سه بر دو به سود خود به پایان رساند وجام قهرمانی را بالی سر برد.

 

 در این دیدار که در ورزشگاه الإتحاد برگزار شد بازیکنان منچستر سیتی بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۳۹ توسط پابلو زابالتا به گل رسیدند و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید. با شروع نیمه دوم این بازیکنان کوئینز پارک بودند که بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۴۸ گل تساوی را به ثمر رساندند. در دقیقه ۵۵ بارتون بازیکن کوئینز پارک با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد اما بر خلاف جریان بازی شاگردان مارک هیوز ده دقیقه بعد گل دوم خودم را توسط مایکی به ثمر رساندند.

 در ادامه شاگردان مانچینی سراپا حمله شدند و در حالیکه همگان منتظر شنیدن سوت پایان بازی بودند دو گل در وقت های اضافی به ثمر رساندند تا با ۸۹ امتیاز وتفاضل گل بهتر نسبت به منچستر یونایتد پس از ۳۶ سال جام قهرمانی را بالای سر برند.

 در دیگر دیدار حساس منچستر یونایتد با تک گل وین رونی ساندرلند را شکست داد و در همان جایگاه دوم ماند.