- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

تجلیل رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت دشتستان از معلمان دبستان دخترانه حدیث برازجان

به گزارش خبرنگار جانا، صبح روز چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه خانم زنده باد مدیر مدرسه و اسماعیل پور رییس اداره صنعت معدن و تجارت از معلمان مدرسه حدیث با اهدای لوح سپاس تجلیل بعمل آوردند.

دبستان حدیث دشتستان [1]

مدیر و معلمان این مدرسه دخترانه از این اقدام مسئولین صنعت، معدن وتجارت شهرستان قدردانی کرده و ابراز امیدواری کردند بتوانند با تلاش وکوشش درجهت پیشرفت وتوسعه کشور سهمی داشته باشند.

مدیردبستان دخترانه حدیث دراین دیدار اظهارداشت: اززحمات همه مسئولین شهر سپاسگذاری می کنیم و ازاینکه درکنار مشغله های روزمره و خدمات رسانی به مردم، روز معلم و زن رافراموش نکرده و این حرکت خوب راانجام دادند قدردانی می کنیم.

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان دشتستان نیز اشاره به جایگاه و شان رفیع معلمی، معلمان را آینده سازان فردای جامعه دانست و مسیر سعادت در هر جامعه را در تجلیل از مقام دانایی و آموزگاری وصف کرد.

محمدحسن اسماعیل پور ضمن تبریک هفته معلم و روز زن با اشاره به ابلاغ سیاست های تحول در نظام آموزش و پرورش توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی در دهم اردیبهشت ماه سال جاری گفت: معلمان در این سیاستهای تحول در نظام آموزش و پرورش به صورت ویژه دیده شده اند و اعتلای منزلت اجتماعی آنها و افزایش انگیزه آنان برای خدمت مطلوب با اقدامات فرهنگی و تبلیغی و خدمات و امکانات رفاهی و رفع مشکلات مادی و معیشتی فرهنگیان یک از اولویت های مهم این سیاست هاست.

وی افزود: مقام و کرامت معلم، در گرو انجام رسالت و مسوولیت اوست و معلمان و استادان عاشق، همانند راهبران فرستاده شده از سوی خدا هستند.

درپایان بازدیدکنندگان در جشن الفبای دانش آموزان شرکت کرده و برخی از معلمان هدایای خود را به دانش آموزان خود تقدیم کردند.

دبستان حدیث 2 [2]

دبستان حدیث 3 [3]

دبستان حدیث 4 [4]

دبستان حدیث 5 [5]

دبستان حدیث 6 [6]

دبستان حدیث 7 [7]

انتهای خبر/