- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

آب‌شیرین‌کن و کارخانه یخ تمام اتوماتیک کنگان افتتاح شد

عسلویه نیوز: آب‌شیرین‌کن و کارخانه یخ تمام اتوماتیک کنگان افتتاح شد.

خبرگزاری فارس: آب‌شیرین‌کن و کارخانه یخ تمام اتوماتیک کنگان افتتاح شد

به گزارش “عسلویه نیوز” امام جمعه کنگان ظهر امروز در آیین افتتاح فاز دوم آب شیرین‌کن و فاز اول کارخانه تمام اتوماتیک یخ نصر کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان از شهرستان‌های مهم و بزرگ در سطح استان است که به ویژه در صنایع نفت و گاز جایگاهی بی‌نظیر دارد.

حجت‌الاسلام محمود محمودی افزود: طی چند سال گذشته طرح‌های مهم عمرانی و رفاهی برای مردم شهرستان اجرایی شده و امیدوار هستیم با توجه به روند رو به رشد جمعیت این شهرستان، مسئولان تلاش خود را بیشتر کنند.

امام جمعه کنگان با اشاره به شعار سال گفت: حمایت از کار و سرمایه ایرانی قدمتی دیرینه در تاریخ کشور دارد و بزرگانی مانند آخوند خراسانی در گذشته بر این امر تاکید داشته‌اند.

محمودی یادآور شد: اگر دستورات حکیمانه رهبر معظم انقلاب از جمله شعار امسال عملی شود دیگر غرب جرأت تحریم را حتی در مخیله خود راه نخواهد داد.

فرماندار کنگان نیز گفت: حمایت از کار و سرمایه ایرانی و تولیدات داخلی از مهم‌ترین رویکردهای دولت نهم و دهم در سال‌های مسئولیت بوده است.

تیمور یزدان‌شناس افزود: واگذاری پروژه‌های مهم ملی از جمله چند فاز پالایشگاهی به پیمانکاران و سرمایه‌گذاران داخلی حکایت از اهتمام دولت به تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

وی اضافه کرد: کنگان میزبان پروژه‌های بزرگ نفت و گاز و پتروشیمی است و باید امکانات رفاهی برای مردم فراهم شود.

فرماندار کنگان بیان کرد: با راه‌اندازی این دو طرح مهم در واقع شاهد اشتغال‌زایی جوانان و ارائه خدمات بهینه به مردم هستیم.