- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

دبیر کمیته بهینه‌سازی مصرف انرژی پارس جنوبی منصوب شد

عسلویه نیوز: با حکم مسعود نصوری، دبیر کمیته بهینه‌سازی مصرف انرژی سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی منصوب شد.

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته بهینه‌سازی مصرف انرژی پارس جنوبی منصوب شد

به گزارش  “عسلویه نیوز “به نقل از روابط عمومی پارس جنوبی، با حکم مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس، عباس زکی‌پور به عنوان دبیر کمیته بهینه‌سازی مصرف انرژی سازمان منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: با عنایت به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان دبیر کمیته بهینه‌سازی مصرف انرژی سازمان منصوب می‌شوید.

نصوری تصریح کرده است: جنابعالی به عنوان نماینده تام‌الاختیار اینجانب ضمن ایجاد ارتباط مؤثر علمی و فنی با شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت شرکت ملی نفت ایران نسبت به اجرای سیاست‌ها، راهبردها و برنامه‌های عملیاتی در سطح سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اقدام و با تشکیل دبیرخانه شورای مدیریت انرژی، نسبت به تحقق ماموریت‌های محوله اهتمام ورزید.

در این حکم تدوین خط مشی مدیریت انرژی در واحدهای مختلف ستادی و عملیاتی مناطق سازمان، سازماندهی اجرای قوانین و مقررات بهینه‌سازی مصرف انرژی در بخش‌های ساختمان و حمل و نقل، اجرایی کردن رعایت الگوی صحیح مصرف در مناطق سه‌گانه پارس و آموزش و اطلاع‌رسانی در خصوص فرهنگ بهینه‌سازی مصرف انرژی در سطح مدیریت‌های ستادی و مناطق از جمله وظایف محوله معرفی شده است.

مدیرعامل پارس جنوبی یادآور شد: پیگیری و هماهنگی انجام ممیزی انرژی در بخش ساختمان در مناطق به منظور شناسایی ظرفیت‌های صرفه‌جویی و راهکارهای اجرایی و پیگیری و اجرایی کردن استفاده از فناوری‌های انرژی‌های نو و تجدیدپذیر در منطقه نیز از دیگر ماموریت‌های این کمیته است.