- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

دستگیری سارق لوازم خودرو در پارس جنوبی

به گزارش”عسلویه نیوز“علمدار لشکری یکشنبه ‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تامین امنیت و آسایش مردم از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی بوده و این امر در پارس جنوبی با شکل مطلوبی انجام شده است.
وی افزود: تعامل و همکاری مردم با نیروی انتظامی بسیار خوب است و این تعامل و همکاری در تامین امنیت تاثیر بسزایی دارد.
فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای لوازم خودرو در پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه‌روزی پلیس پارس جنوبی در جنوب استان بوشهر، سارق حرفه‌ای لوازم داخل خودرو در این منطقه شناسایی و دستگیر شد.
لشکری در تشریح جزئیات این عملیات تصریح کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو با شیوه و شگردهای مشابه، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی منطقه ویژه پارس جنوبی قرار گرفت.
وی ادامه داد: پلیس آگاهی با انجام گشت‌زنی محسوس و غیر‌محسوس و کنترل شبانه‌روزی محلات احتمال وقوع جرم، نهایتا به یک دستگاه خودرو پراید مظنون و با تحت مراقبت قرار دادن خودرو مشخص شد، خودرو متعلق به فرد سارق است که طی یک عملیات غافلگیرانه خودرو توقیف و سارق به هویت حسین دستگیر شد.
این مقام مسئول عنوان داشت: متهم در ابتدا منکر هرگونه سرقتی شد اما هنگامی که با قرائن و شواهد جمع‌آوری شده مواجه شد، لب به اعتراف گشوده و به ۱۱ فقره سرقت لوازم داخل اعتراف کرد.
لشکری ابراز داشت: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف و ضبط کردند.
وی بیان داشت: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل تحویل مقامات قضایی شد.
فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی خاطرنشان کرد: با همه وجود برای تامین امنیت و آسایش مردم تلاش می‌کنیم و امیدوار هستیم در انجام وظایف محوله موفق شویم.