- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

از برنامه‌های بی‌کیفیت فرهنگی پرهیز کنیم

عسلویه نیوز: رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان گفت: از برنامه‌های بی‌کیفیت فرهنگی پرهیز کنیم.

خبرگزاری فارس: از برنامه‌های بی‌کیفیت فرهنگی پرهیز کنیم

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا دوشنبه ‌شب در نشست مسئولان فرهنگی در برازجان اظهار داشت: ماهیت انقلاب اسلامی ماهیت فرهنگی است و تداوم این انقلاب نیز به فعالیت‌های فرهنگی بستگی دارد و امروز مسئولان فرهنگی، باید با توجه به اوضاع جاری و رویکرد دشمنان در جایگزینی جنگ نرم به جنگ فیزیکی، جدیت و تلاش بیشتری نشان دهند.

وی عنوان کرد: محتوای برنامه‌های فرهنگی و دینی باید بهتر شود تا کارایی لازم را داشته باشد و باید از برنامه‌های بی‌کیفیت فرهنگی پرهیز کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان با اشاره به برنامه‌ریزی این نهاد در اجرای باشکوه سنت حسنه اعتکاف خاطر نشان کرد: اعتکاف آغاز مرحله خودسازی و خلوت‌گزینی انسان‌هایی است که می‌خواهند آرامش قلبی خود را در سایه امن خدای خود به دست بیاورند.

محمودی‌نیا از انتشار کتابچه تخصصی اعتکاف در دشتستان خبر داد و افزود: کتابچه تخصصی به نام “اعتکاف زمزمه معرفت” آماده شده که در ایام اعتکاف بین معتکفین توزیع می‌شود.

این مسئول یادآور شد: طی فرصت باقی مانده با برگزاری جلسات و رایزنی با مسئولین و خیرین امر اعتکاف سعی داریم امسال تعداد مساجد را افزایش داده و از ظرفیت موجود به نحو احسن استفاده کنیم.

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان از نوسازی ساختمان این اداره خبر داد و گفت: طی هماهنگی‌های به عمل آمده با اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر و تامین اعتبار مالی آن توسط واحد امور مالی آن اداره کل به زودی ساختمان فرسوده این اداره نوسازی می‌شود.

وی تصریح کرد: در نظر داریم برای رفاه حال روحانیون اعزامی فضای در خور این عزیزان به منظور اسکان موقت تعبیه شود که در فواصل زمانی مناسبت‌های خاص مورد استفاده روحانیون قرار گیرد.

در این نشست سایر مسئولان نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و بر لزوم تقویت برنامه‌های دینی تاکید کردند.