- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

همایش فاطمه (س) مادر نمونه در دشتستان برگزار شد

عسلویه نیوز: همایش فاطمه (س) مادر نمونه در دشتستان برگزار شد.

خبرگزاری فارس: همایش فاطمه (س) مادر نمونه در دشتستان برگزار شد

به گزارش “عسلویه نیوز” همایش فاطمه (س) مادر نمونه دوشنبه شب با حضور مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانوان شهر شبانکاره دشتستان برگزار شد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این همایش با اشاره به ابعاد شخصیتی این بانوی بزرگوار گفت: حضرت فاطمه (س) از لحاظ ابعاد شخصیتی کامل‌ترین زنان عالم هستند و اخلاق و رفتار ایشان الگویی کامل برای تمامی بانوان جهان و به ویژه جامعه اسلامی است.

حجت‌الاسلام سید‌نورالله موسوی‌نیا اظهار داشت: وظیفه مادری و تربیت فرزندان یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین وظایفی است که بانوان بر عهده دارند و با عمل به این وظیفه می‌توانند زمینه‌ساز توسعه و ارتقای جوامع انسانی در تمامی سطوح و عرصه‌ها شوند.

وی افزود: البته وظایف فرزندان نیز در مقابل مادران وظایفی مهم و سنگین است و ایشان باید همواره به مادر خویش احترام بگذارند و به وی خدمتگزاری کنند.

موسوی‌نیا خاطر نشان کرد: همه مردان و زنان مسلمان در مسیر دستیابی به سعادت و رستگاری باید در تمام مراحل زندگی مهمان‌نوازی، انفاق، تربیت فرزندان و همسرداری را از این بانوی نمونه الگو بگیرند.

این مسئول ادامه داد: بانوان می‌توانند با حفظ حجاب و الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا (س) با ساده زیستی، انفاق و کار و تلاش با هجمه فرهنگی غرب مبارزه و آن را بی‌اثر و خنثی کنند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر اذعان داشت: امروز دشمن تلاش می‌کند با ترویج بی‌حجابی و بدحجابی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه بزند ولی هوشیاری بانوان مؤمن و متدین می‌تواند توطئه آنها را نقش بر آب کند.

موسوی‌نیا افزود: توجه به حجاب و عفاف زمینه‌ساز افزایش کرامت و عزت بانوان در جامعه می‌شود و شرایط را برای حضور ایشان در صحنه‌های اجتماعی مهیا می‌سازد.