- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

افتتاح جایگاه سوخت سی ان جی در سعدآباد

عسلویه نیوز: سخنگوی شورای اسلامی شهر سعدآباد از افتتاح جایگاه سوخت سی ان جی در سعدآباد خبر داد.

خبرگزاری فارس: افتتاح جایگاه سوخت سی ان جی در سعدآباد

به گزارش “عسلویه نیوز” سید مصطفی حسینی‌مطلق شامگاه دوشنبه در نشست شورای اسلامی شهر سعدآباد اظهار داشت: آنچه تمام مسئولان باید در رأس امور و کارهای خویش قرار دهند، خدمت به مردم است و در واقع همه مسئولان باید تنها وظیفه خویش را خدمت به مردم بدانند.

سخنگوی شورای اسلامی سعدآباد خاطر نشان کرد: در سایه توجه خدمت به مردم است که می‌توانیم آنگونه که شایسته است به مردم خدمت‌رسانی کنیم و نیازها و خواسته‌های ایشان را مرتفع سازیم.

حسینی‌مطلق تصریح کرد: افتخار اعضای شورای اسلامی شهر سعدآباد استفاده از تمام توان و پتانسیل برای خدمت به مردم است و در مدت یک‌ ساله‌‌ای که از فعالیت سومین دوره از شورای اسلامی شهر سعدآباد باقیست تمام ظرفیت و توان موجود را برای خدمت‌رسانی به مردم به کار خواهیم گرفت.

وی با اشاره به حضور مستمر شورای اسلامی شهر سعدآباد بین شهروندان افزود: برای شناسایی خواسته‌ها و نیازهای مردم از تمامی توان بهره برده‌ایم و حضور مستمر بین شهروندان و آشنایی با دغدغه‌ها و خواسته‌های ایشان از ویژگی‌های بارز شورای اسلامی شهر سعدآباد در این دوره بوده است.

این مسئول تصریح کرد: بهبود وضعیت خیابان‌ها و آسفالت معابر شهر سعدآباد از مسائل مهمی است که در یک سال گذشته به آن توجه ویژه شده و اقدامات مهمی در این راستا صورت پذیرفته است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر سعدآباد از افتتاح جایگاه سوخت سی ان جی در سعدآباد خبر داد و گفت: افتتاح جایگاه سوخت cng شهر سعدآباد از مسائل مهمی است که به زودی انجام می‌شود و این امر رضایت خاطر و آسایش شهروندان سعدآبادی و اهالی روستاهای همجوار این شهر را به دنبال داشته است.

حسینی‌مطلق ادامه داد: این امر از خطرات استفاده از سیلندرهای گاز برای خودروهای شخصی می‌کاهد و سبب رفاه و آسایش شهروندان می‌شود و از رفت و آمد ایشان به شهرهای همجوار به منظور استفاده از سوخت cng و اتلاف وقت ایشان جلوگیری می‌کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر سعدآباد اذعان داشت: در حال حاضر بالغ بر ۸۵۰ جایگاه عرضه سوخت cng در کشور فعالیت می‌کنند و دولت برای رفاه مردم در گسترش این جایگاه‌ها اهتمام دارد.