- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

مدیر صبا: ویسی ۴ جانشین برای خود پیشنهادکرد

در حال فراهم کردن مقدمات جذب فوتبالیست‌های سرباز هستیم. باشگاه ما تا چند سال پیش نظامی بود و می‌توانستیم بازیکنان سرباز را جذب کنیم


مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت: عبدالله ویسی دو هفته پیش اعلام کرد که قصد دارد از باشگاه جدا شود و همان موقع چهار مربی را برای کار در تیم صبا با شرایط موجود پیشنهاد داد.

محسن رمضان‌بیگی در خصوص جدایی عبدالله ویسی از صبا گفت: قرارداد ویسی با باشگاه صبا دو ساله بود، اما سال دوم آن توافقی تمدید می‌شد. ما از دست ویسی ناراحت نیستیم و وقتی تصمیم گرفت از باشگاه جدا شود مشکل خاصی نبود. او بعد از بازی با مس به من گفت که کارش در صبا تمام شده است و دوست دارد فضای جدیدی را تجربه کند.

وی افزود: با این حال ویسی همان موقع به من گفت که با توجه به شرایطی که تیم صبا دارد چند مربی می‌توانند در آن بیشتر موفق باشند. به همین خاطر او به ما چهار مربی را پیشنهاد داد تا ما هم با توجه به اهداف و برنامه‌هایی که داریم سراغ‌شان برویم. ویسی گفت که هر کدام از این مربیان به صبا بیایند می‌توانند موفق باشند.

مدیرعامل باشگاه صبا در ادامه با اشاره به بودجه سال گذشته این باشگاه تاکید کرد: مجموع اعتبارات سال گذشته ما برای شش تیم ورزشی ۴ میلیارد تومان بود. با این حال امسال صبا آسیایی شده است و قطعا باید از نظر بودجه با سال گذشته تفاوت داشته باشیم.

رمضان‌بیگی درباره وضعیت بازیکنان صبا هم یادآور شد: قرارداد ۱۰ بازیکن ما یک‌ساله بود و این فصل به اتمام رسید. این بازیکنان علاقه دارند در صبا بمانند. البته بعضی از مسئولان باشگاه هم تکلیف کرده‌اند که بازیکنانی مثل رضا عنایتی و مرتضی کاشی حتما قراردادشان را تمدید کنند.

وی همچنین از طرح جدید باشگاه صبا یاد کرد و گفت: در حال فراهم کردن مقدمات جذب فوتبالیست‌های سرباز هستیم. باشگاه ما تا چند سال پیش نظامی بود و می‌توانستیم بازیکنان سرباز را جذب کنیم. حالا هم در صورتی که موافقت مسئولان ارشد نظام وظیفه را بگیریم این طرح مجددا در باشگاه صبا اجرایی می‌شود.

عبدالله ویسی پس از آنکه این فصل تیم فوتبال صبای قم را به رده چهارم رساند از این باشگاه جدا شد. او قراداد دو ساله‌ای را با باشگاه پیکان امضا کرده است.