- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

ادامه موج فرار و خروج از زندان رجوی

خبرگزاری فارس: صبح امروز یکی دیگر از اسیران تشکیلات تروریستی منافقین به نام “عبدالحمید رئوفیان” فرزند کریم با اعلام انزجار از فرقه تروریستی رجوی خود را از چنگال این گروه آزاد کرد.

خبرگزاری فارس: ادامه موج فرار و خروج از زندان رجوی

به گزارش خبرگزاری فارس براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی “ندای حقیقت”، صبح امروز یکی دیگر از اسیران تشکیلات تروریستی منافقین به نام “عبدالحمید رئوفیان” فرزند کریم با اعلام انزجار از فرقه تروریستی رجوی خود را از چنگال این گروه آزاد کرد.

وی از مدتها پیش خواستار جدایی از این فرقه و خروج از کمپ تروریستی اشرف شده بود اما همواره با تهدید، محرومیت و تحقیر مسئولین خود درتشکیلات منافقین روبرو شده بود. مشارالیه بعد از سیروس مرسل پور که در تاریخ ۹۱/۱/۲۴، خدابخش میریان که در۲۵ بهمن ماه سال ۱۳۹۰ توانسته بودند، خود را از بند اسارت آزاد این فرقه آزاد کنند.

سومین نفری است که طی این چند ماه امکان رها سازی خود را از اردوگاه تروریستی اشرف فراهم کرده است.

به نظر می‌رسد سانسور خبری اعمال شده مربوط به فرار اعضای سازمان منافقین از کمپ ترانزیت، مانع مهمی در تحرک بیشتر ساکنان اردوگاه تروریستی اشرف (که با وعده سرکردگان نفاق در انتظار حل مشکلات خود برای خروج از عراق و ورود به کشورهای غربی هستند) برای خلاصی از بند اسارت از فرقه رجوی باشد.

تنها کانال ارتباطی ساکنان اشرف و کمپ جدید لیبرتی با دنیای خارج شبکه تلویزیونی موسوم به سیمای آزادی است.

انتهای پیام/