- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

بانوان نخبه و فعال دشتستان تجلیل شدند

عسلویه نیوز: با حضور فرماندار دشتستان ۱۲۰ بانوی نخبه و فعال دشتستان تجلیل شدند.

خبرگزاری فارس: بانوان نخبه و فعال دشتستان تجلیل شدند

به گزارش” عسلویه نیوز” فرماندار دشتستان بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از بانوان نخبه و فعال دشتستان اظهار داشت: زن در اسلام جایگاه ویژه‌ای دارد و پیامبر اسلام(ص) تاکید فراوانی بر تکریم زن در خانه و جامعه داشته است.

غلامحسین خسروی افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون شاهد نقش‌آفرینی و حضور پرشور زنان در عرصه‌های اجتماعی بوده و هستیم و بسیاری از بانوان در پست‌های کلیدی مدیریت می‌کنند و نقش مهمی در توسعه و پیشرفت ایران اسلامی دارند.

وی اضافه کرد: زنان بعد از انقلاب عزت پیدا کردند و امام راحل همواره بر لزوم حضور بانوان در عرصه‌های اجتماعی تاکید داشته‌اند.

فرماندار دشتستان یادآور شد: زنان در همه مراحل انقلاب اسلامی نقشی انکارناپذیر داشته‌اند و در تمام عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی افتخارات زیادی کسب کرده‌اند و این امر نشان‌دهنده توجه ویژه نظام اسلامی به بانوان است.

خسروی بیان کرد: زنان باید از الگوهای ارزشمندی که داریم نهایت بهره را ببرند و به ویژه انتظار داریم از حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان بزرگترین بانوی تاریخ الگوبرداری کنند.

وی اذعان داشت: حضرت فاطمه(س) از چنان درجه و منزلتی نزد خداوند برخوردار است که سوره کوثر اختصاصا در شأن و منزلت ایشان نازل شد و زنان ما باید قدر این الگوی بی‌نظیر را بدانند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان نیز اظهار داشت: زنان در سال تولید ملی نقش مهمی دارند و باید در فرهنگ‌سازی برای مصرف کالای ساخت داخل اهتمام ورزند.

بخشعلی دهقایدی افزود: امروز در این شهرستان شاهد تلاش و فعالیت زنان شاغل در ادارات و نهادها هستیم و زنان در کنار مردان نقش‌آفرینی می‌کنند و افتخارات زیادی را کسب کرده‌اند.

در این مراسم تعداد ۱۲۰ بانوی نخبه و فعال دشتستان مورد تجلیل قرار گرفتند و هدایا و لوح تقدیر دریافت کردند.