- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

راه‌اندازی واحد کارگزاری رسمی تأمین اجتماعی در عسلویه

“عسلویه نیوز” مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر از راه‌اندازی واحد کارگزاری رسمی تأمین اجتماعی در عسلویه خبر داد.عبدالمجید رازه [1]

به گزارش “عسلویه نیوز” عبدالمجید رازه در نشست با فرماندار شهرستان عسلویه اظهار داشت: تأمین اجتماعی یک سازمان بزرگ است و تمام تلاش ما این است با برنامه‌ریزی مناسب، بهترین خدمات را به افراد تحت پوشش بدهیم.

وی افزود: بیشترین و باکیفیت‌ترین خدمات را در سطح شهرستان‌های استان ارائه داده‌ایم و امیدوار هستیم مورد رضایت مردم قرار گیرد.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر ضمن ارائه آمار عملکرد وضعیت سازمان در منطقه عسلویه خاطر نشان کرد: با توجه به فعالیت کارگاه‌های بزرگ در منطقه، تعامل بین مقامات شهرستانی می‌تواند در ارائه خدمات بهتر به بیمه‌شدگان کمک شایانی کند.

رازه تصریح کرد: انتظار می‌رود که در آینده با ارتباط بیشتر از قبل در بین مسئولان ایجاد شود تا وصول مطالبات فعال‌تر و ارائه خدمت تلاش مضاعفی صورت پذیرد.

وی گفت: برخی از شرکت‌های فعال در منطقه از ارسال دستمزد واقعی کارکنان به سازمان خودداری می‌کنند که این موضوع موجب تضعیف حقوق کارکنان از بهره‌مندی خدمات شایسته شده است و از سازمان‌های مرتبط می‌خواهیم با هماهنگی و هم‌اندیشی گام مؤثری در این زمینه بردارند تا شاهد بهبود امور باشیم.

رازه از راه‌اندازی واحد کارگزاری رسمی تأمین اجتماعی در عسلویه خبر داد و گفت: با توجه به ارتقای درجه شعبه تأمین اجتماعی عسلویه و پیگیری‌های انجام شده امیدواریم با راه‌اندازی واحد کارگزاری در آینده نزدیک بتوانیم خدمات سازمان را آسان‌تر و به ‌صورت شایسته‌تری به مخاطبان ارائه کنیم.

وی بیان کرد: بر اساس آمار رسمی موجود، در حال حاضر تعداد ۳۴۸ هزار نفر بیمه شده تحت پوشش داریم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸ درصد افزایش یافته است.