- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

ایجاد اورژانس هوایی در عسلویه

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه از ایجاد اورژانس هوایی در عسلویه خبر داد.اورژانس هوایی 2 [1]

به گزارش “عسلویه نیوز” مجید محمودی در نشست با مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده و همه باید در راستای تحقق آن بیش از گذشته اهتمام ورزیم.

وی افزود: افزایش کیفیت و کمیت خدمات به مردم و تلاش برای رشد و پیشرفت در تمام حوزه‌ها باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

فرماندار شهرستان عسلویه ضمن ابراز خرسندی از تعامل خوب تامین اجتماعی شهرستان با مجموعه فرمانداری خاطر نشان کرد: ما آماده هر گونه همکاری با مجموعه تامین اجتماعی هستیم و انتظار داریم سازمان نگاه ویژه‌ای به منطقه عسلویه که قطب انرژی کشور است داشته باشد.

وی از حضور ۳۰ هزار بیمه شده تامین اجتماعی در عسلویه خبر داد و گفت: حضور تعداد تقریبی ۳۰ هزار نفر بیمه شده از مسایل مهمی است که ضرورت خدمات‌رسانی بیشتر این نهاد را بیشتر می‌کند.

فرماندار عسلویه با اشاره به فعال نشدن بیمارستان تامین اجتماعی در منطقه عسلویه ابراز داشت: امیدوار هستیم با تلاش بیشتر شاهد افتتاح هر چه سریع‌تر این بیمارستان باشیم.

محمودی از ایجاد اورژانس هوایی در عسلویه خبر داد و افزود: با توجه به صنعتی بودن شهرستان و بروز حوادث ناشی از کار ایجاد یک اورژانس هوایی ضروری به نظر می‌رسد که انتظار داریم محقق شود.

وی یادآور شد: از دیگر مطالبات مردم تجدید نظر در تعرفه وصول حق بیمه پروانه ساختمانی است که امیدواریم با پیگیری‌های مسئولان در نیمه نخست امسال تحقق پیدا کند.

محمودی اظهار داشت: باید دست به دست هم دهیم و با فعالیت شبانه‌روزی برای رشد و پیشرفت عسلویه اهتمام ورزیم.