- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

همکاری همه‌جانبه شهرداری برازجان با آموزش و پرورش

عسلویه نیوز: شهردار برازجان گفت: برای رشد و توسعه آموزش و پرورش، شهرداری برازجان همکاری همه‌جانبه‌ای با این نهاد خواهد داشت.

خبرگزاری فارس: همکاری همه‌جانبه شهرداری برازجان با آموزش و پرورش

به گزارش “عسلویه نیوز” کریم حسین‌آبادی شامگاه سه‌شنبه در نشست مسئولان آموزش و پرورش دشتستان اظهار داشت: شهرداری برازجان در سال تحصیلی گذشته تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به آموزش و پروش و مدارس شهر برازجان به کار گرفت و در حد توان از تمامی امکانات برای خدمات‌رسانی به مدارس و دانش‌آموزان تلاش کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه تلاش برای ایجاد شرایط مطلوب فضاهای آموزشی وظیفه تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی است، گفت: کمک به ایجاد شرایط مطلوب برای تحصیل و فراگیری علم وظیفه‌ای مهم است که تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید به آن توجه داشته باشند و از هیچ اقدامی نباید در این راستا دریغ کنند.

حسین‌آبادی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش باید به نحوی شرایط مطلوب برای مشارکت و حضور فعال تمام دستگاه‌های اجرایی را در مساله تعلیم و تربیت فراهم کند و شهرداری نیز همچون مدت‌های گذشته با تمام توان با آموزش و پرورش همکاری خواهد کرد.

وی تصریح کرد: شهرداری برازجان در راستای رشد و توسعه شهرستان دشتستان با این نهاد همکاری همه‌جانبه خواهد داشت و امکانات لازم را برای رشد و بالندگی دانش‌آموزان فراهم می‌کنیم.

معاون آموزش و پرورش دشتستان نیز بیان داشت: از مسائلی که با پایان سال تحصیلی مطرح می‌شود برگزاری امتحانات پایان‌ترم دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی است.

محمد بازیار با تاکید بر اهمیت تلاش مدیران به منظور برگزاری هرچه بهتر امتحانات پایان‌سال دانش‌آموزان افزود: برگزاری امتحانات و ایجاد شرایط مطلوب برگزاری امتحانات از مهم‌ترین مسائلی است که باید توسط مدیران مدارس مورد توجه قرار گیرد و شرایط مطلوب برای برگزاری هرچه بهتر امتحانات فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته با تلاش‌های مستمر مدیران و بازدید مکرر کارشناسان و مسئولان اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در بخش‌های تابعه زمینه برگزاری امتحانات به نحو مطلوب که رضایت دانش‌آموزان را به دنبال داشته باشد، هموار کردیم.

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان اذعان داشت: در سال تحصیلی جاری با تداوم نظارت و بازدید از حوزه‌ها و مراکز برگزاری امتحانات نهایی و مدارسی که امتحانات داخلی دانش‌آموزان را برگزار می‌کنند تلاش خود را برای برگزاری مطلوب‌تر و بهتر امتحانات پایان سال به کار می‌گیریم.

بازیار اضافه کرد: امتحانات پایان‌سال نتیجه و حاصل تلاش و زحمات یک ساله دانش‌آموزان است و باید محیط‌های امتحانی آرام و به دور از اضطراب و نگرانی را تهیه کنیم که دانش‌آموزان بتوانند در آسایش و آرامش روانی کامل در امتحانات شرکت کنند و از نتایج تلاش‌های یک‌ساله خود برخوردار شوند.