- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

راه‌اندازی ۲۲ پایگاه طرح هجرت و اوقات فراغت در عسلویه

عسلویه نیوز: رئیس آموزش و پرورش عسلویه گفت: ۱۲ پایگاه طرح هجرت و ۱۰ پایگاه اوقات فراغت در عسلویه راه‌اندازی شده است.

خبرگزاری فارس: راه‌اندازی 22 پایگاه طرح هجرت و اوقات فراغت در عسلویه

به گزارش ” عسلویه نیوز” علی احمدی شامگاه سه‌شنبه در دومین جلسه ستاد طرح هجرت ۳ منطقه عسلویه اظهار داشت: آموزش و پرورش نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای در رشد و توسعه جامعه دارد و تربیت آینده‌سازان ایران اسلامی بر عهده این نهاد است.

وی افزود: باید شرایط لازم برای رشد و بالندگی دانش‌آموزان و فرداسازان کشور فراهم شود و به ویژه در ساماندهی اوقات فراغت دانش‌آموزان نباید کم‌کاری شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش عسلویه خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی صحیح برای اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان بسیار ارزشمند است که تمام مسئولان باید به شکل هدفمند برای این مهم تلاش کنند.

احمدی تصریح کرد: ما سعی داریم امسال با برنامه‌ریزی اصولی و سنجش و شناسایی درست استعداد دانش‌آموزان در این مسیر حرکت کنیم که با همکاری مدیران این کار راحت‌تر میسر خواهد شد.

وی اضافه کرد: باید کلاس‌ها را از حالت سنتی بیرون آورده و به سمت تخصصی شدن سوق دهیم.

احمدی افزود: در راستای بهبود اوقات فراغت باید از بهترین مربیان برای آموزش قرآن، هنر و ورزش استفاده شود تا در پایان دوره شاهد خروجی خوب و قابل قبول باشیم و با شناخت استعداد دانش‌آموزان، زمینه رشد و حضور آنان در مسابقات علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی فراهم شود.

این مسئول از راه‌اندازی ۱۰ پایگاه اوقات فراغت در عسلویه خبر داد و اذعان داشت: رشته‌های قرآن، نقاشی، خیاطی، تئاتر، نمایش، فیلم، سرود، کامپیوتر، زبان خارجه و… در این دوره‌ها آموزش داده می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش عسلویه همچنین با اشاره به اهمیت طرح هجرت و ضمن تشکر از دست‌اندرکاران طرح هجرت سال گذشته بر نظارت روند اجرایی این طرح، مشارکت بیشتر دانش‌آموزان و رعایت کیفیت مطلوب در تعمیرات تاکید کرد.

احمدی اظهار داشت: با توجه به استقبال دانش‌آموزان در سال گذشته و همکاری صمیمانه آنان امیدواریم در تابستان سال ۹۱ روند رو به رشدی نسبت به گذشته داشته باشیم.

وی اضافه کرد: تعداد ۱۲ پایگاه سهمیه امسال طرح هجرت ۳ در عسلویه است.