- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

پرسپولیس می‌تواند الاتحاد را هم شکست دهد

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه مصطفی دنیزلی حق دارد بزرگ فکر کند و از قهرمانی تیمش در آسیا حرف بزند،گفت: پرسپولیس اگر پرسپولیس بازی با الشباب باشد می تواندالاتحاد را نیز در خانه خود شکست دهد.


محمد پنجعلی در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الشباب امارات و همچنین بازی پرسپولیس و الاتحاد عربستان ضمن بیان مطلب فوق گفت: پرسپولیس نسبت به چند بازی اخیر خود خیلی خوب و متفاوت با تیم الشباب بازی کرد و بازیکنان این تیم از روحیه بالایی برخوردار بوده و کم اشتباه بازی کردند.

وی در همین خصوص افزود: بازی با الشباب نشان می‌دهد که بازیکنان پرسپولیس به آرامشی نسبی رسیده اند و انگیزه آنها در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا تفاوت زیادی با بازیهای لیگ دارد در واقع بازیکنان پرسپولیس در آسیا می خواهند خیلی چیزها را ثابت کرده و ناکامی های خود را در رقابتهای لیگ برتر جبران کنند.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص عملکرد خط دفاعی تیم پرسپولیس در بازی با الشباب اظهار داشت: خط دفاعی پرسپولیس هنوز مشکلات و ضعفهای زیادی دارد اما مدافعان این تیم در بازی با الشباب روز کم اشتباهی را پشت سر گذاشتند.

وی در خصوص صحبت های دنیزلی پس از بازی با تیم الشباب که گفته بود به قهرمانی پرسپولیس در آسیا فکر می کند، گفت: یک مربی بزرگ در چنین رقابتهایی باید بزرگ فکر کند و این طرز فکر خود را نیز به بازیکنانش منتقل کند اما قهرمانی در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا کار خیلی سختی است اما غیر ممکن نیست.

پنجعلی در مورد دیدار تیم‌های فوتبال الاتحاد عربستان و پرسپولیس نیز تصریح کرد: پرسپولیس اگر پرسپولیس بازی با الشباب باشد می تواند حتی الاتحاد عربستان را نیز در خانه خود شکست دهد.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته شش رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه شب در ورزشگاه آل مکتوم دبی با نتیجه ۳ بر یک الشباب امارات را شکست داد تا به عنوان تیم دوم گروه چهارم راهی مرحله بعد شود. این تیم باید برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی باید در جده عربستان به مصاف الاتحاد برود