- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

سپاهان یا پرسپولیس، مقصد احتمالی ماهینی

حسین ماهینی مدافع راست و ملی‌پوش تیم فوتبال راه آهن با چند پیشنهاد از لیگ‌های برتری مواجه شده ولی او می‌خواهد سال آینده در یکی از تیم‌های پرسپولیس یا سپاهان فوتبالش را ادامه دهد.


ماهینی در مورد وضعیتش می‌گوید:« خدا را شکر امسال پیشنهادهای خوبی دارم و همه آنها را سبک و سنگین کردم و در نهایت به این نتیجه رسیدم که از بین پرسپولیس و سپاهان در نهایت یکی را انتخاب کنم. قبل از اردوی ترکیه قرارداد خواهم بست چون می‌خواهم با خیال راحت و تمرکز بالا در تمرینات تیم ملی حاضر شوم.»

ماهینی ادامه می‌دهد:«من شرایطم را به هر دو تیم اعلام کردم و آنها هم با خواسته‌هایم موافقت کردند. البته بحث مالی به صورت جدی و حضوری مطرح نشد و من باید در این زمینه با هر دو باشگاه صحبت کنم تا در نهایت همه چیز مشخص شده و تصمیم نهایی را بگیرم.»

ماهینی در پاسخ به این سوال که احتمال رفتنت به سپاهان بیشتر است یا پرسپولیس خاطرنشان می‌کند:«‌ باور کنید خودم هم نمی‌دانم ولی ۵۱ درصد احتمال دارد به پرسپولیس بروم و ۴۹ درصد احتمال سپاهانی شدنم وجود دارد. من از بازی کردن در ذوب آهن و زندگی در اصفهان راضی بودم ولی بازی کردن در پرسپولیس و حضور در این تیم هم جذابیت‌های خاص خودش را دارد. به هر حال تا دو، سه روز آینده وضعیتم مشخص خواهد شد.»