- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

دنیای استکبار به دنبال حذف تفکر امام خمینی از زندگی مردم است

عسلویه نیوز: فرماندار جم گفت: دنیای استکبار به دنبال حذف تفکر امام خمینی از زندگی مردم است.

خبرگزاری فارس: دنیای استکبار به دنبال حذف تفکر امام خمینی از زندگی مردم است

به گزارش “عسلویه نیوز” خلیل عبداللهی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی ستاد ارتحال امام خمینی (ره) شهرستان جم اظهار داشت: امام خمینی (ره) با حرکت آزادی‌ بخش خویش مردم را از خفقان و محدودیت‌های شدید حکومت منحوس پهلوی نجات دادند.

فرماندار شهرستان جم خاطر نشان کرد: تفکر و دیدگاه امام خمینی (ره) موجب احیای اسلام در دنیا شد و حاصل و نتیجه آن شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی است که امروز تمامی کشورهای آزادیخواه جهان با الگوبرداری از انقلاب اسلامی امت مسلمان ایران اقدام به مبارزه با طاغوتیان کرده‌اند.

عبداللهی با اشاره به ویژگی‌های نظام اسلامی بیان داشت: عدالت‌محوری یکی از ویژگی‌های بارز حکومت‌ها و نظام‌های اسلامی است و مردم برای تحقق و دستیابی به این ارزش‌های والا به مبارزه با نظام‌های مستبد و دیکتاتور حاکم بر کشورهای خود پرداخته‌اند و با تمام تلاش برای برکناری آنها تلاش کرده‌اند.

وی اضافه کرد: ایده‌ها و نظریه‌های معمار کبیر امروز به الگویی تمام عیار برای کشورهای دربند استبداد تبدیل شده و ایشان تلاش می‌کنند با پیروی از این ایدئولوژی به آزادی برسند.

این مسئول اذعان داشت: به برکت انقلاب اسلامی، فرصت‌های بیشماری برای پیشرفت و توسعه ایران اسلامی به وجود آمده و در سه دهه اخیر همواره از برکات آن برخوردار شده‌ایم.

فرماندار شهرستان جم خاطر نشان کرد: قطعا این پیشرفت‌‌ها مرهون تفکر خودباوری و اعتماد به نفسی بوده است که حضرت امام(ره) در مردم ایجاد کرده و امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف با تلاش و تکیه بر جوانان خود توانسته به پیروزی‌های چشمگیری برسد.

عبداللهی ادامه داد: امروز دنیای استکبار به دنبال این است که تفکرات امام‌خمینی (ره) را از زندگی مردم حذف کند که در این‌باره وظیفه همگان است که با احیا و گسترش نظرات و دیدگاه‌های امام راحل به مقابله با این نقشه شوم دشمنان نظام و انقلاب بپردازند.

وی با اشاره به قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ اظهار داشت: قیام ۱۵ خرداد نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت قهرمان ایران است، که با رهبری خردمندانه امام خمینی(ره) و یاری مردم همیشه در صحنه در تداوم آن، طی یک دوره ۱۵ ساله، نقش اساسی داشته و ثمره آن تحقق نظام جمهوری اسلامی بود.