- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

مردم نباید فریب سوابق خوب برخی افراد بخورند

“عسلویه نیوز” مدیر کل پژوهشی حوزه علمیه خواهران کشور در جمع اساتید و طلاب حوزه علمیه گلپایگان بیان داشت: انتخابات امسال بسیار پیچیده‌تر از سال ۸۸ است، اگر بصیرت همگانی نباشد احتمال خطر فراوان است.اسماعیلی نیا [1]

ایشان در ادامه افزود: علما نباید به بهانه انحرافات دولت فعلی شانه از زیر بار مسئولیت خالی کنند چرا که حوزه‌های علمیه و علما همیشه ملجأ مردم بوده‌اند و مردم هم به هدایت‌های علما نیازمندند و هم اعتماد دارند.

 

حجت الاسلام اسماعیل نیا در ادامه خاطر نشان کرد: این  حکومت اسلامی به سادگی و ارزان به دست نیامده که به سادگی از دستش بدهیم.

 

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با انتخاب فرد اصلح افزود: البته برای جمع بندی نهایی باید چند روز دیگر صبر کرد، تلاش‌هایی برای اجماع اصول‌گرایان آغاز شده است که امید است سریع‌تر به نتیجه برسد. اما شاخصه ی اصلیِ ملتِ ولایتمدار، باید میزان تبعیت بیشتر کاندیداها از رهبری باشد.

 

مدیر موسسه ریحانه المصطفی(س) با اشاره به برخی چهره‌های معروف که در ساعات آخر برای کاندیداتوری ثبت نام کردند خاطرنشان کرد: این افراد در امتحان ولایتمداری مردود شدند.

 

حجت الاسلام اسماعیل نیا با بیان اینکه دل‌خوشی رسانه‌های بیگانه از کاندیداتوری برخی از چهره های انتخاباتی بهترین شاهد در فاصله گرفتن آن‌ها از آرمان‌های انقلاب است تاکید کرد: مردم نباید فریب سوابق خوب برخی افراد بخورند. میزان، حال فعلی افراد است.

 

ایشان در پایان با تبریک فرا رسیدن ماه رجب، این ماه را مقدمه‌ای برای حضور در میهمانی بزرگ خداوند(ماه رمضان) دانسته و افزود: ماه رجب اولین قدم برای درک رمضان و شب قدر است، لذا باید قدم اول را محکم برداریم و از فرصت رجب برای استغفار و تقرب الهی استفاده کنیم.