- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

دنیزلی: پاسخ اعتماد هواداران را می‌دهیم

مصطفی دنیزلی در صحبتهایی اعلام کرد که تیمش به دنبال قهرمانی در رقابتهای آسیایی است.


پرسپولیس در آخرین دیدارش در مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۱-۳ الشباب را از مقابل برداشت واکنون باید در مرحله حذفی مقابل الاتحاد عربستان به میدان برود.

دنیزلی در صحبتهایی گفت:« پرسپولیس تیمی است که باید از تمام فرصتهایی که پیش رویش قرار می گیرد بهره ببرد. ما روحیه و ذهنیت تیممان را نشان دادیم و قطعا در مراحل حذفی بهتر از این هم خواهیم بود.من مطمئنم که تیممان می تواند به مراحل بالاتر راه بیابد. در حال حاضر باید بازیهای مرحله حذفی را آغازکنیم و نهایت تلاشمان را به کار می گیریم تا پاسخ اعتماد هوادارانمان را بدهیم.»

مربی ترکیه ای پرسپولیس ادامه داد:« قول می دهیم تا در بازیهای بعدی هرکاری که شایسته نام پرسپولیس باشد را انجام دهیم.ما در بازی سه شنبه شب می توانستیم گلهای بیشتری به ثمر برسانیم ولی این نتیجه برای ما کافی بود، چون ما به دنبال سه امتیاز بازی بودیم»

بعد از برد پرسپولیس، الهلال موفق شد تا در دیگر دیدار گروه دی با نتیجه ۱-۲ مقابل الغرافه به پیروزی برسد تا صدرنشین جدول این گروه شده و پرسپولیس به عنوان تیم دوم گروه به دور بعد راه یافته و درمرحله بعد مقابل الاتحاد عربستان قرار گیرد.