- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

لام : من هرگز حرکت جان تری را تکرار نمی کنم

آبی ها در حالی شنبه شب در فینال چمپیونزلیگ مقابل بایرن قرار خواهند گرفت که جان تری به دلیل کارت قرمزی که در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی گرفت، در دیدار فینال غایب خواهد بود .


فیلیپ لام، کاپیتان بایرن مونیخ، تاکید کرد هرگز حرکتی که جان تری در دیدار برگشت چلسی مقابل بارسا انجام داد را در بازی های تیمش انجام نخواهد داد.

آبی ها در حالی شنبه شب در فینال چمپیونزلیگ در آلیانس آره نا مقابل بایرن قرار خواهند گرفت که جان تری به دلیل کارت قرمزی که در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی گرفت، در دیدار فینال غایب خواهد بود.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:” آیا من حرکت او را یک بی مسئولیتی می دانم؟ بگذارید تنها بگویم که من هرگز آن حرکت را مرتکب نمی شوم.

این اتفاق هرگر برای من رخ نمی دهد. چرا؟ زیرا به عنوان کاپیتان، هر کاری را برای تیمم انجام می دهم. این کار به تیم ضربه می زند و من اجازه نمی دهم این اتفاق رخ دهد.

اما این اتفاق به خود تری مربوط می شود. تمرکز ما تنها روی پیروزی است و ما علاقه ای به این نداریم که بدانیم چه کسی برای چلسی در فینال بازی خواهد کرد.

تنها می توانم بگویم که غیبت او یک امتیاز برای ماست زیرا چلسی کاپیتانش را در اختیار ندارد. فکر می کنم بازیکنان هر دو تیم که غایب هستند می توانستند موثر باشند.

ما بازیکنانی را نداریم که در رسیدن ما به فینال بسیار موثر بودند مانند بد اشتوبر، گوشتاوو و داوید آلابا و این می تواند به ما ضربه بزند.”

او همچنین در مورد شکست دوباره در فینال چمپیونزلیگ گفت:” شکست در خانه؟ این برای ما بسیار وحشتناک خواهد بود، به ویژه برای من.

من اهل مونیخ هستم. من در این شهر به دنیا آمده ام. علاوه بر اینکه بازیکن بایرن هستم، طرفدار بایرن هم هستم و می دانم که این اتفاق برای اعضا و هواداران باشگاه چه معنایی دارد.

اتفاقاتی که در فینال دو سال قبل رخ داد و ما به اینتر باختیم، تاثیر زیادی روی آماده سازی ما داشت. بسیاری از بازیکنان دو سال قبل هنوز اینجا هستند و ما آن شکست را هنوز به یاد داریم.

شکست ها هم می تواند باعث رشد یک تیم شود. ما قبلا چنین اعتقادی نداشتیم. اکنون ما به خودمان ایمان داریم و می دانیم که می توانیم امسال قهرمان شویم.

فکر می کنم اکنون باتجربه تر شده ایم و هاینکس هم تیمی ساخته که از نظر تهاجمی و تدافعی توازن بهتری دارد.”