- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

آخرین هدیه مصطفی را در روز تولدم دریافت کردم / با عاملان ترور فرزندم هیچ حرفی ندارم

خبرگزاری فارس: مادر شهید احمدی‌روشن گفت: آخرین بار روز تولدم که مهمانانی غیر از مصطفی هم خانه ما بودند، مصطفی برای من هدیه خریده بود.

خبرگزاری فارس: آخرین هدیه مصطفی را در روز تولدم دریافت کردم / با عاملان ترور فرزندم هیچ حرفی ندارم

صدیقه سالاریان در حاشیه برگزاری یادمان شهید مصطفی احمدی‌روشن با خبرنگار فارس به گفت‌وگو پرداخت.

مادر شهید احمدی‌روشن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری در بیان خاطره‌ای از فرزندش اظهار داشت: سال ۸۷ مصطفی مشرف به مکه شد و آنجا بود که در تماسی تلفنی نام پدر پدربزرگش را از من پرسید.

وی با بیان اینکه علت این کار را از مصطفی پرسیدم، ادامه داد:‌ مصطفی می‌خواست برای او حج واجب انجام دهد و این خیلی جالب بود که فرزندم در سفر حج به یاد فردی افتاده که چهار نسل قبل از او زندگی می‌کرده است و اینکه نتوانسته یک سری مسائل اعتقادی‌اش را انجام دهد.

سالاریان در پاسخ به این سؤال که آخرین هدیه‌ای که از مصطفی گرفته چه بوده، افزود:‌ آخرین بار روز تولدم که مهمانانی غیر از مصطفی هم خانه ما بودند، مصطفی یک سشوار برای من هدیه خریده بود.

وی در پاسخ به این سؤال که با کسانی که اقدام به ترور فرزندتان کردند چه صحبتی دارید، گفت: فکر نمی‌کنم آنها آدم باشند که کسی بخواهد با آنها حرف بزند.

سالاریان ادامه داد:‌ آنها پست و زبون هستند و منطق آنها، منطق ترور است.

مادر شهید احمدی‌روشن با بیان اینکه من هیچ حرفی با آنها ندارم، اضافه کرد: ولی جاسوس‌ها که فرزندان ما را لو می‌دهند و اسم خود را ایرانی گذاشته‌اند، ایرانی نیستند و از خدا می‌خواهم آنها را رسوا کند.