- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

نماینده عالی دولت در استان مسئول رسیدگی به وضعیت آلودگی عسلویه است

عسلویه نیوز: امام جمعه بخش عسلویه در خطبه دوم نماز عبادی و سیاسی جمعه بخش عسلویه نماینده عالی دولت در استان را مسئول رسیدگی به وضعیت آلودگی بخش عسلویه دانست. [1]

به گزارش عسلویه نیوز سید هاشمی نژاد امام جمعه بخش عسلویه در خطبه دوم نماز عبادی و سیاسی بخش عسلویه با اشاره به مناسبت های پیش رو در هفته جاری و تبریک ولادت با سعادت امام محمد باقر(ع) اظهار داشت: صبر و شکیبایی از بارزترین خصوصیات ائمه اطهار است که در همه حال تسلیم تقدیر الهی می شوند و این درس بزرگی برای مسلمین جهان است که در برابر مقدرات الهی و هر آنچه را که خداوند برای ما مقدر نموده است صبر پیشه نماییم.

هاشمی نژاد با اشاره به فرا رسیدن سالروز فتح خرمشهر و سخنان بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند: خرمشهر را خدا آزاد کرد افزود: با تکیه بر سلاح ایمان خرمشهر آزاد شد و جنگ افزارهای دشمنان در برابر رزمندگان انقلاب اسلامی هیچ کاری از پیش نبرد و در واقع سلاح هشت سال دفاع مقدس و رزمندگان و جانبازان تقوا و ایمان به خدا بود و بر ما واجب است هدیه این بزرگواران را که همانا عزت و سربلندی در جهان است و همه جهانیان از آن بعنوان هدیه الهی یاد می نمایند در حفظ و ادامه دهنده راه بزرگواران هشت سال دفاع مقدس ثابت قدم باشیم.

وی در ادامه افزود: یکی از دلایل مهم ایستادگی و مقاومت ایران اسلامی در نبرد حق علیه باطل در زمان هشت سال دفاع مقدس وجود ولایت فقیه در راس آن است.

امام جمعه بخش عسلویه در خصوص تحولات اخیر کشور بحرین و الحاق این کشور به عربستان سعودی نیز اظهار داشت: ملت هوشیار و بیدار بحرین پس از چندین ماه از خیزش مردم آزادیخواه انواع جنایتها را از آل خلیفه با همکاری آمریکا و کمک مستقیم آل سعود دیده است.

وی افزود: مردم انقلابی و بیدار بحرین اجازه نداده اند و نخواهند داد که این امر تحقق یابد و مردم بحرین بدانند که ملت ایران از حرکت انقلاب آنها حمایت خواهند کرد.

هاشمی نژاد با اشاره به آلودگی ناشی از پتروشیمی ها و تاسیسات گازی پارس جنوبی اظهار داشت: من از اینجا اعلام می نمایم استاندار محترم که نماینده عالی دولت در استان هستند فکری به حال منطقه آلوده عسلویه داشته باشند که مشکل آلودگی در منطقه مختص ساکنین مردم عسلویه نیست بلکه افرادی که در این منطقه شاغل می باشند را شامل می شود و استاندار نسبت به این قضیه مسئول است و بایستس هر چه سریعتر اقدامی در این زمینه صورت دهد.

خطیب نماز جمعه بخش عسلویه در خطبه اول نیز با تاکید بر انجام فرایض دینی در ماه رجب خاطرنشان کرد: روزه، استغفار و دعاهایی که در این ماه وراد شده است که بر ما واجب است فرایض این ماه را به نحو احسن انجام داده و از ثواب این ماه بزرگ بهره لازم را ببریم.

نمازگذاران در پایان با سردادن شعارهای مرگ بر آل خلیفه ، مرگ بر منافق ، مرگ بر آمریکا ، آل سعود حیا کن بحرین رو رها کن و برادر بحرینی حمایتت می کنیم حمایت خود را از مردم انقلابی کشور بحرین اعلام نمودند.