- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

اجرای طرح رحمت و تخفیف ۱۰ درصدی کالا در دشتستان

“عسلویه نیوز” سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از اجرای طرح رحمت و تخفیف ۱۰ درصدی کالا در دشتستان خبر داد.http://assalouyehnews.com/ASNews/Files/2013/04/%D8%A7%D8%B3%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C%D9%84-%D9%BE%D9%88%D8%B12.jpg

به گزارش “عسلویه نیوز” به نقل از مسئول روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان محمدحسن اسماعیل‌پورسرپرست این اداره  در نشست تنظیم بازار دشتستان اظهار داشت: نظارت بر بازار و ساماندهی بازار از اهداف و برنامه‌های مهم این اداره در سال جاری است.
وی افزود: دشتستان دارای جمعیت و وسعت بسیار زیادی است و باید از امکانات و تجهیزات و ظرفیت‌های موجود برای بهبود وضعیت بازار بهره ببریم.
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از راه‌اندازی طرح رحمت در دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: طرح رحمت از ۲۰ اردیبهشت در دشتستان آغاز شده که تا ۳۱ اردیبهشت ادامه دارد.
اسماعیل‌پور تصریح کرد: در طرح رحمت، کالاها با ۱۰ درصد تخفیف در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد و از بخشداران می‌خواهیم در سطح بخش‌ها نیز این طرح را اجرایی کنند.
وی اضافه کرد: در شهر برازجان چند فروشگاه بزرگ در این طرح مشارکت دارند و در نظر داریم در روزهای آینده چند فروشگاه جدید را نیز اضافه کنیم.
معاون برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان نیز گفت: باید برای عرضه میوه ارزان‌قیمت و با کیفیت مناسب از مسئولان اداره صنعت و معدن و جهاد کشاورزی و مجمع امور صنفی می‌خواهیم با هماهنگی با استان‌های همجوار در این مسیر اقدام کنند.
کوروش دهقان افزود: از مسئولان شهرستان و بخشداران می‌خواهیم نسبت به کوتاه کردن دست دلالان در بازار میوه اقدامات لازم را انجام دهند.
وی اضافه کرد: در دشتستان در چند سال اخیر شاهد نظارت خوبی بر بازار بوده‌ایم و این روند باید تداوم داشته باشد.