- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

حضور حداکثری پای صندوق‌‌های رأی نیمی از حماسه سیاسی است

“عسلویه نیوز” فرمانده سپاه استان بوشهر گفت: حضور حداکثری پای صندوق‌‌های رأی نیمی از حماسه سیاسی است.جمیری [1]

به گزارش “عسلویه نیوز”  فتح‌الله جمیری پیش از ظهر امروز در دیدار با بسیجیان و پاسداران دشتستان اظهار داشت: بسیج از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در مسیر پیشرفت و موفقیت کشور گام برداشته و هر روز شاهد موفقیت بیشتر این نهاد هستیم.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به ماه رجب افزود: ماه رجب، ماه امیرالمؤمنین علی (ع)، ماه شعبان ماه رسول خدا (ص) و ماه رمضان ماه خدا و امت اسلامی است که ما باید این ماه‌ها را قدر بدانیم و از آن استفاده کنیم.

جمیری تصریح کرد: پاسداران ما اگر می‌خواهند از پاسداری، پاسداری کنند باید رجب، شعبان و رمضان را بشناسند و با فضایل آنها آشنا باشند.

وی تأکید کرد: کارکنان سپاه باید در بعد اعتقادی و سیاسی ابتدا به خود توجه کنند و در مرحله بعد به ساختن بنیه اعتقادی و فکری خانواده‌هایشان بپردازند چرا که اگر خود را نشناسیم و اعمالمان را اصلاح نکنیم نمی‌توانیم از خانواده‌هایمان پاسداری کنیم.

جمیری خاطر نشان کرد: پاسداری که از خود و خانواده‌اش پاسداری کرد می‌تواند از انقلاب نیز دفاع کند و بعد از دفاع از انقلاب است که می‌تواند به خلق حماسه سیاسی و اقتصادی دست بزند.

این مسئول ابراز داشت: حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی به این معنی است که نیمی از حماسه سیاسی انجام شده است و خانواده‌های ما باید خانواده‌ای باشند که در تمام اجتماع، حماسه سیاسی ایجاد کنند.

منبع: فارس