- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

برگزاری ۳۳ ویژه برنامه به مناسبت سوم خرداد در عسلویه

“عسلویه نیوز” فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عسلویه از برگزاری ۳۳ ویژه برنامه به مناسبت سوم خرداد در عسلویه خبر داد.

[1]احمد ملکوتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سوم خرداد، روز مقاومت، ایثار، پیروزی است و در واقع حماسه فتح خرمشهر ظهور اندیشه جدید و تفکر برتر مدیریت نوین نظامی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در پرتو حمایت‌های الهی را به نمایش گذاشت.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عسلویه خاطرنشان کرد: حماسه سوم خرداد از نظر انتقال و ترویج تفکر مقاومت و ایثار به نسل جوان کشور حائز اهمیت است و تمامی مسئولان در بزرگداشت حماسه سوم خرداد باید به این مهم توجه داشته باشند.

ملکوتی بیان داشت: جایگاه سوم خرداد، که به آزادسازی خرمشهر از دست دشمن تا دندان مسلح ختم شد، بسیار ارزشمند و والاست و علاوه بر ارزش نظامی این عملیات دارای ارزش‌های بزرگ معنوی است.

وی در همین ارتباط اضافه کرد: سوم خرداد ماه روز نمایش قدرت و همت والای مسلمانان ایران برای حفظ تمامیت ارضی کشور بود و بزرگداشت این روز بزرگ از اوجب واجبات است.

این مسئول با اشاره به اهمیت آزادسازی خرمشهر اذعان داشت: این حماسه سبب تقویت روحیه داخلی و شادی تمامی ملت‌های آزاده شد و فتوحات بعدی را در جبهه‌های جنگ رقم زد و تاکتیک آمریکا و جبهه غرب را از حالت تهاجمی به وضعیت تدافعی تغییر داد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عسلویه با تشریح مسائل تاریخی عنوان کرد: با تشریح تاریخ معاصر ایران بر همگان عیان می‌شود که سوم خرداد ماه روز اقتدار و پایمردی و روز مقاومت و ایثار امت مسلمان ایران اسلامی است.

وی تصریح کرد: کشور عزتمند ایران اسلامی در طول اعصار گذشته بارها و بارها نشان داده که در مقابل ظالمان و مستبدین سکوت نخواهد کرد و عزیزان خود را در این راه نثار خواهد کرد و حماسه سوم خرداد ماه مهر تاییدی بر این مهم است.

ملکوتی ابراز داشت:‌ به‌مناسبت گرامیداشت سوم خرداد ماه شاهد برگزاری ۳۳ برنامه در منطقه عسلویه خواهیم بود.