- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

۱٫۸ میلیارد ریال برای دانش‌آموزان مددجوی دشتستان هزینه شد

عسلویه نیوز: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) دشتستان گفت: طی یکسال گذشته، ۱٫۸ میلیارد ریال برای دانش‌آموزان مددجوی دشتستان هزینه شد.

خبرگزاری فارس: 1.8 میلیارد ریال برای دانش‌آموزان مددجوی دشتستان هزینه شد

به گزارش”عسلویه نیوز” سید اکبر عدنانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از نهاد‌های گسترده‌ای است که وظایف متعددی در عرصه‌های خدمات‌رسانی بر عهده دارد و باید به نحو مطلوب در آنها ایفای نقش کند.

وی افزود: استفاده از تمامی پتانسیل و توان نیروی انسانی و امکاناتی که در اختیار داریم از مسائل مهمی است که ما را در انجام هرچه بهتر این وظایف یاری کرده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: فعالیت‌های فرهنگی از رویکردهای اساسی دولت‌های خدمتگذار نهم و دهم محسوب می‌شود و تمامی ادارات و ارگان‌ها باید درخور وظایف خود به این مهم توجه داشته باشند و برای انجام وظایف فرهنگی کوشا باشند.

عدنانی بیان داشت: دانش‌آموزان قشر گسترده‌ای از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) را تشکیل می‌دهند و همواره تلاش کرده‌ایم در راستای عمل به وظایف فرهنگی به نحو مطلوب نیازهای دانش‌آموزان را مرتفع سازیم.

وی ادامه داد: تحصیل علم و دانش از مسائل مهمی است که زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه همه‌جانبه ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها می‌شود و تمامی مسئولان درخور وظایف خود باید برای توسعه سطح آموزش در میهن اسلامی تلاش کنند و از هیچ اقدامی نباید در این راستا دریغ کرد.

این مسئول اذعان داشت: بیش از ۲ هزار دانش‌آموز از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان بهره‌مند می‌شوند و از تمام توان برای ارائه خدمات به ایشان بهره می‌بریم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان عنوان کرد: درسال گذشته بیش از یک‌میلیارد و ۸۸۲ میلیون ریال از اعتبارات دولتی و کمک‌های مردمی در زمینه‌های خدمات فرهنگی دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان هزینه شده است.

عدنانی در ارتباط با رویکردهای فرهنگی کمیته امداد در زمینه امور آموزشی یادآور شد: این خدمات فرهنگی در سرفصل‌های علمی شامل تقویت بنیه تحصیلی، آزمون‌های آمادگی کنکور اجرای طرح فلاح، برگزاری کلاس‌های آموزشی در قالب آموزش خانواده، مشاوره شغلی و تحصیلی است.

وی گفت: برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی و اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگی و حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) نیز از جمله برنامه‌های فرهنگی و مذهبی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان است که در سال‌های متمادی شاهد انجام آن بوده‌ایم و هر سال کیفیت آن نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان در تشریح رویکردهای فرهنگی این نهاد تاکید کرد: فعالیت کانون‌های تربیتی و اوقات فراغت، برگزاری آموزش چهره به چهره با حضور مشاورین در منازل مددجویان مشمول طرح نظام جامع آموزش خانواده در یکسال اخیر اجرا شده است.