- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

تایید صلاحیت ۱۸۳ نفر در انتخابات شوراهای شهر و روستای عسلویه

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه در گفتگوی اختصاصی با اتحاد جنوب از تایید صلاحیت ۱۸۳ نفر در انتخابات شوراهای شهر و روستای شهرستان عسلویه خبر داد و افزود: تعداد کل افراد ثبت نامی ۱۹۲ نفر بود که ۱۶۷ نفر آنان در حوزه روستایی و ۲۵ نفر در حوزه شهری خواستار نامزدی در انتخابات شده بودند که درمجموع ۱۸۳ نفر آنان تایید صلاحیت شدند.محمودی [1]

به گزارش “عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه در گفتگو با خبرنگاران از تایید صلاحیت ۱۸۳ نفر در انتخابات شوراهای شهر و روستای شهرستان عسلویه خبر داد و افزود: تعداد کل افراد ثبت نامی ۱۹۲ نفر بود که ۱۶۷ نفر آنان در حوزه روستایی و ۲۵ نفر در حوزه شهری خواستار نامزدی در انتخابات شده بودند که درمجموع ۱۸۳ نفر آنان تایید صلاحیت شدند.

مجید محمودی ادامه داد: تعداد کل افراد منتخب در شوراهای شهر و روستای شهرستان عسلویه ۱۳۰ نفر خواهد بود که ۷۹ نفر آنان اعضای اصلی شورا و ۵۱ نفر به عنوان علی البدل انتخاب خواهند شد.

وی افزود: جهت برگزاری انتخابات شوراهای شهر و روستایی باشکوه در شهرستان عسلویه تاکنون ۶۰ نفر کاربر آموزش دیده اند تا رای گیری و شمارش آرا به نحو احسن انجام پذیرد.

فرماندار عسلویه تعداد شعب رای گیری در انتخابات شهر و روستایی در این شهرستان را در مجموع ۴۰ شعبه دانست و اضافه کرد: ۸ شعبه از این تعداد در شهر و ۳۲ شعبه در روستاها و شرکت ها برپا خواهند شد.

وی ادامه داد: تعداد ۷۱ صندوق رای گیری معین گشته که ۱۶ عدد از این صندوق ها در شهرهاف ۴۶ صندوق در روستاها و ۹ صندوق نیز در شرکت های عسلویه مستقر خواهند شد.

/اتحاد جنوب