- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

برپایی نمایشگاه بزرگ خورشید مدینه در پارس جنوبی

عسلویه نیوز” عاطفه غلامرضازاده دبیر کمیته بانوان سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی در آیین گشایش نمایشگاه بزرگ خورشید مدینه اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) بزرگترین و ارزشمندترین بانوی تاریخ است و زنان ما باید الگوبرداری مناسبی از این شخصیت برجسته داشته باشند.
وی افزود: تمام تلاش مسئولان منطقه ویژه برای تکریم و بزرگداشت روز زن به کار گرفته می‌شود و انتظار داریم بتوانیم بهترین برنامه‌ها را اجرایی کنیم.
غلامرضازاده از برگزاری جشن بزرگ “بانوی فدک ” به مناسبت میلاد حضرت فاطمه‌الزهرا (س) خبر داد و اضافه کرد: این جشن بزرگ با حضور ۷۶۶ نفر از کارکنان زن شاغل در شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه پارس برگزار می‌شود.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در این مراسم علی‌اصغر احمدی، روانشناس و عضو هیئت علمی گروه روانشناسی دانشگاه تهران درباره شخصیت، رفتار، سلوک و تاثیرگذاری حضرت فاطمه‌الزهرا (س) در دین مبین اسلام سخنرانی می‌کند.
غلامرضازاده با اشاره به راه‌اندازی نمایشگاه “خورشید مدینه ” تصریح کرد: این نمایشگاه با ۶ غرفه کتاب، صنایع دستی، سلامت، ورزش، آشپزی و غرفه مشاوره فردی و گروهی افتتاح شده و انتظار می‌رود شاهد استقبال خوبی از این نمایشگاه باشیم.
وی یادآور شد: در غرفه کتاب این نمایشگاه، ۴۰۰ عنوان کتاب با موضوعات مختلف همچنین موضوع دفاع مقدس و ایثارگری عرضه می‌شود و بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می‌توانند کتب مورد علاقه خود را با ۲۰ درصد تخفیف خریداری کنند.
وی افزود: در غرفه مشاوره فردی و گروهی نیز خدمات مشاوره‌ای اجتماعی و روانشاختی به کارکنان ارائه می‌شود و این خدمات به منظور مقابله با استرس‌های شغلی، روابط بین فردی و ارتباط موثر، تعامل با خانواده و مقابله با افسردگی ارائه می‌شود.
دبیر کمیته بانوان سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی بیان داشت: در حاشیه این نمایشگاه کارکنان زن شاغل در سازمان منطقه ویژه پارس، با برگزاری مسابقه دارت با هم رقابت خواهند کرد.
غلامرضازاده ابراز داشت: در غرفه صنایع دستی نیز آثار هنری کارکنان زن این سازمان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.
وی بیان داشت: در حاشیه این نمایشگاه همچنین یک مسابقه عکس با موضوع آزاد برگزار می‌شود و بر اساس برآورد انجام شده، کارکنان زن سازمان منطقه ویژه با ۵۵ اثر هنری خود در این مسابقه شرکت خواهند کرد.
این مقام مسئول گفت: گسترش ارزش‌ها و ترویج معنویات امری بسیار مهم است که در این منطقه با بهترین کیفیت انجام گرفته است.