- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

مشارکت ۴ هزار دانش‌آموز بسیجی در طرح هجرت در عسلویه

عسلویه نیوز: فرمانده سپاه عسلویه از مشارکت ۴ هزار دانش‌آموز بسیجی در طرح هجرت در عسلویه خبر داد.

خبرگزاری فارس: مشارکت 4 هزار دانش‌آموز بسیجی در طرح هجرت در عسلویه

به گزارش “عسلویه نیوز” احمد ملکوتی شامگاه یکشنبه در نشست هماهنگی اردوهای طرح هجرت در عسلویه اظهار داشت: سپاه و بسیج از ابتدای شکل‌گیری تاکنون همواره نقش مثبت و تاثیرگذاری در موفقیت‌های نظام داشته است و روز به روز شاهد موفقیت بیشتر این نهاد در سطح جامعه هستیم.

وی افزود: بسیج در سال‌های اخیر در حوزه فرهنگی فعالیت چشمگیری داشته و رویکرد بسیج به سمت فعالیت‌های فرهنگی بوده است.

فرمانده سپاه عسلویه با اشاره به فعالیت‌های سازندگی توسط بسیج خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر شاهد مشارکت فعالانه و بی‌نظیر بسیج و سپاه در امر محرومیت‌زدایی از مناطق مختلف هستیم و بسیج سازندگی تلاش بسیار زیادی در توسعه و عمران روستاها داشته است. 

ملکوتی از مشارکت ۴ هزار دانش‌آموز بسیجی در طرح هجرت در عسلویه خبر داد و تصریح کرد: عمران و آبادانی و محرومیت‌زدایی از چهره مناطق دورافتاده از مهم‌ترین اهداف این طرح است که امیدوار هستیم با کیفیت مطلوبی انجام شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش عسلویه نیز با تاکید بر اهمیت اجرای طرح هجرت بیان داشت: همکاری همه جانبه مدیران و مشارکت فعال آنان در مدارس موجبات موفقیت طرح هجرت می‌شود.

علی احمدی اذعان داشت: آموزش و پرورش و بسیج همکاری مطلوب و تعامل نزدیکی با هم دارند و امیدوار هستیم با وحدت و همدلی در مسیر توانمندسازی دانش‌آموزان عمل کنیم.

وی عنوان کرد: زمینه‌های فعالیت در طرح هجرت در بخش‌های رنگ‌آمیزی کلاس‌ها، دیوارها، بلوار داخل مدارس، تعمیر میز و نیمکت، دیوار نویسی با شعارهای تربیتی و افزایش فضای سبز در مدارس و سایر برنامه‌های فرهنگی و عمرانی است.

رئیس اداره آموزش و پرورش عسلویه اذعان داشت: باید برای فصل تابستان دانش‌آموزان تلاش و فعالیت بیشتری شود تا بازدهی لازم را داشته باشد.