- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

عسلویه نیوز: رئیس آموزش و پرورش جم از برگزاری ۱۶ ویژه‌برنامه به مناسبت سالروز ارتحال امام در آموزش و پرورش جم خبر داد.

خبرگزاری فارس: برگزاری 16 ویژه‌برنامه ارتحال امام در آموزش و پرورش جم

به گزارش”عسلویه نیوز” حسین اسکندری شامگاه یکشنبه در نشست ستاد بزرگداشت ارتحال امام اظهار داشت: امام خمینی(ره) از بزرگ‌ترین شخصیت‌های جهان است که با رهبری شایسته خود انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و امروز شاهد الگوبرداری کشورهای اسلامی از انقلاب اسلامی ایران هستیم.

وی افزود: تکریم و بزرگداشت مقام والای حضرت امام(ره) امری لازم است که باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

رئیس آموزش و پرورش جم از برگزاری ۱۶ ویژه‌برنامه ارتحال امام(ره) در آموزش و پرورش جم خبر داد و خاطرنشان کرد: برنامه‌های متنوع و پرمحتوایی برای ایام ارتحال امام راحل تدارک دیده شده که انتظار داریم با تلاش مسئولان محقق شود.

اسکندری تصریح کرد: تهیه کتاب وصیت‌نامه الهی سیاسی امام (ره) و توزیع بین معلمان و دانش‌آموزان، برگزاری مسابقه از کتاب وصیتنامه الهی سیاسی امام (ره) همراه با جایزه، ایستگاه صلواتی در روز سوم خردادماه همزمان با فتح خرمشهر، مساعدت مالی به ستاد ارتحال حضرت امام در شهرستان جم و تهیه و نصب بنر و تراکت و پلاکارد و پرچم‌های مشکی سردرب اداره و مدارس بخشی از این برنامه‌هاست.

وی اضافه کرد: تهیه و نصب پوسترهای تمثال مبارک حضرت امام (ره) و توزیع در بین مدارس، یادمان بزرگداشت حضرت امام (ره) (تصویر و گلدان)، ایستگاه صلواتی و پخش فرازهایی از وصیتنامه الهی سیاسی حضرت امام (ره) در روز ۱۳ خرداد، نشست سیاسی همراه با اقامه زیارت عاشورا، برگزاری مسابقات فوتسال جام یادبود بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) ویژه آقایان و برگزاری مسابقات والیبال جام یادبود بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) ویژه خانم‌ها نیز از جمله این برنامه‌هاست.

رئیس آموزش و پرورش جم عنوان کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی و دانش‌آموز، دیدار با خانواده‌‌های جانباز فرهنگی، ارسال sms به فرهنگیان و دانش‌آموزان به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام (ره)، شرکت فرهنگیان در ویژه برنامه ارتحال حضرت امام (ره) یکشنبه ۱۴ خرداد مصلی نماز جمعه شهرستان جم و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در این ایام است.

اسکندری متذکر شد: افزایش سطح کیفی برنامه‌های فرهنگی مهم‌ترین اولویت است و باید نسبت به پرمحتوا کردن برنامه‌ها اهتمام ورزیم.